Städat,möblerat

och planerat nya rum och möbler. Märks vilken tid i månaden det är. ;)
Har gjort om i vardagsrummet och i vårt sovrum.Målat i källaren och planerar måla om det lilla källarrummet,så det blir ett mommo-rum. En prinsess säng är  också på gång till Ida.Nej,jag ska inte snickra den själv, utan snälla Knutte ska knåpa ihop den.

Imorgon bär det av till IKEA och hoppas att Lulles bordsskiva har kommit. Ska köpa nya mattor till sovrummet. Och suktar efter en skitsnygg byrå till köket.Hemnes tror jag den heter.*sååå snygg*

Ikväll har jag färgat smågossarnas hår svart.Och klippt sidecut till Lulle.Och när man har svart hår måste man vara ute mycket så man får fin färg i ansiktet,annars ser man så blek ut. *s* Så grabbarna har lovat att vara ute mer. :)

Storsonen kom hem från tjejen idag. :) Skönt, alla hemma.

Baj baj


Kommentarer
Postat av: mozzi

Ahaa, tant Rosa är på besök!!!! Men jag fick inga kaffegäster. =(

2007-02-06 @ 23:10:41
Postat av: MorsanBaloo

Nej,men hon talar om att hon kommer snart. ;) Nej,det blev inte att fara iväg. Lite för kallt kanske.

2007-02-06 @ 23:22:46
Postat av: Sara

Jag måste bara säga att pappa visste sedan innan att jag skulle klippa mig, det var därför han märkte något! ;) *S*

2007-02-07 @ 15:19:47
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Lisa

Ajaj Trasmoster, har du inte hört om hur mycket avgaser som släpps ut när du har bilen på tomgång? ;)
Men jo visst är det väl härligare så, varmt och gosigt men inte så bra ur miljöperspektiv ;P

2007-02-08 @ 12:09:51
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Lisa

Tss, vad jag lät töntig där.. lite FÖR engagerad kanske. Men det är sant. Fast... "ur miljöperspektiv" Hah, du får ursäkta mig :D

2007-02-08 @ 12:14:23
URL: http://llllisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0