Torsdag

Förkylningen härjar på rätt bra här. Själv håller jag på att bli frisk,men snorar massor ännu. Lullegubben hade feber igår o har ont i halsen,så han är hemma idag. Ida är en liten latmask som tog "en ledig-dag" idag.Liite snorig är hon också men inte alls farligt.

Igår försökte jag måla färdigt sängen och mommo rummet. Sängen är väl klar (?) men rummet verkar aldrig bli färdigt.*suck* Nån som känner sig manad att komma o måla? Inte, nähä,trodde väl det. Ska göra ett nytt försök idag.

Månne om P och M kommer hem idag från utlandet? Dit de smet. *river i örat* Man måste alltid uppdatera mamma mu om alla förändringar,det bordes alla veta. ;)

Nå niin, nu ska jag ta och snyta den här snoriga näsan för hundrafemtionde gången. Baj Baj

Kommentarer
Postat av: Vivi

Nu passar du in på markus konsären!! Snorunge =))

2007-02-22 @ 08:48:37
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Anonym

nehej, int är sängen färdig int, du vet vad jag sa och jag menar det =) Kramiz

2007-02-22 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0