2007

Så,nu är det ett nytt år alltså. 2007...hur ska man lära sig att säga/skriva det då? Jag kan ju ännu säga 2005. ;)
Hur är det med nyårslöften? Jag har gett ett,som vanligt. SKA börja motionera och bli en friskus. Har jag gått idag? Neeej.... Dock har jag ätit nyttigt men inte varit ute o prompat. Bara suttit hemma o i bil. Körde farsan till Kemi tågstation,han åkte hem.
Har haft både farsan o morsan här över nyår. Och M och P och familjen. Firandet var lugnt,skööönt.
Vi körde till stan med ungdomarna först och sen med hela gänget vid tolv. Fina raketer men det sköts ju överallt.Mitt huvud for runt som bara den,ville ju inte missa några fina raketer. ;)

Känns bra att både julen,Robins 18 årsdag och nyåret är över. Nu är det bara lugna gatan som gäller.Förutom några kalas,typ tre. *håhåå*

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Gott nytt år på dej å de dina! Nu var vardagen här igen, rätt skönt faktiskt..... Tjingeling från skogen!

2007-01-02 @ 08:39:08
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: mozzi

Lugna gatan ...Va? Nå inte då, kommer kanske med Toffe imorgon, måste bara upplysa honom om det också =D

2007-01-02 @ 16:15:28
URL: http://mozzi.blogg.se
Postat av: Anonym

Välkommen! Nog är det väl ganska lugnt om bara ni kommer.Beror alltså på vad man jämför med. :) Annat var det med en hejdundrande 18 års fest! *huvva*

2007-01-02 @ 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0