Blandat svammel

Brr vad kallt det har varit idag! Och huxflux sjönk temperaturen med 10 grader.Skumt.
Imorgon ska jag åka till Kemi med svärmor och i övermorgon åker jag dit för att hämta farsan.Han kommer hit för syrran har fest,födelsedagsfest. =) Har haft ett "allvarligt snack" med de stora barnen om att en får inte närma sig bålen och den andra får ju,rent lagligt, men helst inte.Själv planerar jag att närma mig den många gånger. Fick hjärtsnörp av tanken på alla halvpackade släktingar. Jag gillar ju inte att de är onyktra,nåt fel jag har. Så då löser jag det genom att antingen fara hem tidigt,vilket jag inte ska. Så min plan B blir att ta mig en rejäl hutt själv,så kanske jag inte märker att de andra huttar. hahaha Ja jag vet,jag är lite blåst. :)

Här kommer lite onödigt vetande från vårat nya spel: Sverigespelet.
1.Hur många procent av Sveriges befolkning heter Svensson i efternamn?
2.Vilket djur går under namnet furufnatt?
3. Vilken klassisk design från 1915 av svenskfödde Alexander Samuelson har miljarder människor haft i handen?

Hm,frågan är väl om jag ska skriva svaren nu eller senare? Jag väljer nu. =)
Svar på
1= ca 1,3 % (vad lite)
2= ekorren (låter som tallefjant hihi)
3= Coca-cola flaskan

Kommentarer
Postat av: Vivi

Partajja på du, gör inte så dina barn får skämmas för dej bara!! ;)
Trodde devar fler svenssons ja....o furufnatt hade jag aldrig hört! Tallefjant passade mkt bättre.
Tjingeling från skogen

2007-01-24 @ 07:42:00
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: mozzi

Dom sa på radion igår att Johansson är det vanligaste efternamnet i Sverige! (man skulle ju kunna tro att det är Svensson)

2007-01-24 @ 12:11:47
Postat av: Kajsa

Japp, Mikael Sandberg var det...är han snygg? Trodde det var en gammal gubbe på 60 år men Janne sa att han var väl i våran ålder...

2007-01-24 @ 14:29:55
Postat av: MorsanBaloo

Vivi: Haha har hotat dem med att sjunga karaoke på bordet! ;)

Kajsa: Han är jättesnygg. =)

2007-01-24 @ 14:59:35
Postat av: Lisa

Var det du eller Mossi som kommenterade? :P

2007-01-25 @ 08:36:29
URL: http://llllisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0