Olika trevligheter

Boink, så lät det när verkligheten kom tillbaks med buller o bång. Eller eg så lät det väl mer så här Uuuääää... Vad det var? Jo bakisen var det. Jag som sluppigt den i ett års tid eller så. Trodde att jag kanske blvit tillräckligt stor för att kunna dricka alkohol utan den fruktade baksmällan. Fel fel fel.
Nu får det nog ta ett år tills nästa gång, för det här är inte trevligt. Gårkvällen däremot var trevlig. Och mosters gulleSoffi som ställde upp o körde hem mig mitt i natta,det kallar jag trevligt. :)
Sms:et från henne när hennes väckarklocka ringt var så här: Fy vad trött jag är! Smisk ska ni ha gamla tanter. *asg* Gammal jag? Neehh

Nu ska jag fara o glo på tre gubbar som gräver en bautagrop ute på gården.De hittar finfina stenar till min blombänk. Fast det är givetvis inte anledningen till deras grävande. trevliga är de inte.Nej utan nåt med en stor antenngrejsemojs.

Baj baj


Kommentarer
Postat av: Mozzi

Såå går det när man är och svänger med sina lurviga.... jag som trodde dom grävde en riktig pool åt dig =). Nåja Ido diidos kjolar är färdiga, gästerna har åkt hem idag och jag tror att jag kommer förbi imorgon ( om det passar dig???) Kramiz

2007-07-14 @ 21:57:33
Postat av: Veronica

Jaha det lät ju jätte trevligt! Jag vet o hur det kan vara dagen efter, inte alls roligt!
Månne vad de är för antenngrejsemojs då?? :-D.

2007-07-14 @ 23:43:39
Postat av: MorsanBaloo

Mozzi: Du är så välkommen så.
Veronica: En sån där ful stor antennsak. :)

2007-07-14 @ 23:54:45
Postat av: Sara

Det var trevligt att komma och hälsa på för en gångs skull, jag är ju där alldeles för sällan! Och jag måste tacka än en gång så mycket för skjutsen!:)

2007-07-15 @ 00:24:30
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Kajsa

hahahaha...varje sommar har sin baksmälla...jag minns min från förra året med stor fasa ännu...

2007-07-15 @ 09:21:46
Postat av: Åsa

Jahaja... det lät som ett riktigt party det!
Har du piggnat till än? :)

2007-07-15 @ 15:53:54
Postat av: MorsanBaloo

Sara: Det var så lite så. :)
Kajsa:Saken är den att tidigare blev jag så dålig _varje_ gång
jag drack nåt ens ynkligt lite med alkohol i. Sen har det varit bra i ca ett års tid,men nu kom skiten tillbaks.
Åsa: Jo då, idag är jag pigg som bara den. =)

2007-07-16 @ 01:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0