Onsdag

Hej hopp
Har nu suttit o funderat på vad jag ska skriva o kommit fram till ingenting,nada,ei mittään..... Är det det här som kallas bloggtorka eller är det bara virrvarr i skallen på mig? ;)

Hm, vad har jag gjort idag? Jobbat,rensat garderober o bytit plats på städskåpet. Ska riva ut ett par garderober så mitt databord får plats där. För där databordet står kommer det att vara barstolar o ett hål i väggen. =)

Jahapp.... se oli sen pituinen se. Får återkomma när jag har nåt att skriva helt enkelt.
Lägger in några foton ist.
En blomma på g i rosenbusken.
rosenbuske

En gul blomma. *asg* vet mao inte vad den heter.
gul blomma

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ett hål i väggen och barstolar, de lät ju intressant:-P. Bloggtorka de känner man ju till, jag har nog också fått en släng av det:-)

2007-07-18 @ 16:22:21
Postat av: Irina

Tack :)
Men heter inte alla gula blommor just..."gul blomma"?! Förutom..vahetterenuu...tussilago förståss...

2007-07-19 @ 07:10:44
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0