Valpar,vatten o fest

De senaste dagarna har jag väntat på att syrrans hund ska valpa men icke.... Här är ett foto på Vilda  i valplådan. (bidde ínga valpar ännu då)
puppy love

Jag var inte med när de ( 6 små gullungar) föddes. Är liiite lessen för det men, nå man kan inte få allt här i världen. ;) Här ---> http://www.blogtown.se/blog.php?id=ankamange kan man se sötnosarna.

I lördags var jag på fest.Hade jätteroligt! Dansade,sjöng,åt,drack och umgicks. Kom inte hem förräns vid fyra snåret.:)  *är rätt impad själv också*

Idag har det varit soligt o varmt så efter jag jobbat klart for jag, Ida o Lulle till Carro o kompani för lite plask i poolen. Alltid lika kul att ses. Tack för en skön eftermiddag.
Vi bara måste köpa en pool vi med! :)

Ida o Julia som tar en paus i badandet.
tjejerna

Den här glidgrejen var riktigt rolig.
glid ida

Ida o Lulle i bakgrunden.
badungar

Hurtbullen Minna kom o "tvingade" ut mig på en kvälls prommis. Svettigt men nyttigt. =)

Så, färdigbloggat för idag.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Våran granne säljer sin pool!

2007-07-03 @ 06:47:55
Postat av: MorsanBaloo

Kajsa: Hm, är det den där stora poolen? *försöker gnugga de små minnes cellerna*
Jag hade tänkt köpa en lagom stor,den ska inte vara för lockande så att hela byns barn/tonåringar är där jämt. ;)

2007-07-03 @ 13:52:08
Postat av: Lisa

Åå vad härligt det såg ut! Jag vill också hinna sola och bada innan hetvärmen försvinner igen! *Håller tummarna*

2007-07-03 @ 19:34:24
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Kajsa

Ja det är den där som står på grannens tomt. Som man använder stege till när man ska i. Den är jättefin. Vilka fina valpar hon fick. Det så så jättegulligt ut där hon låg med dom på rad.

2007-07-04 @ 08:00:47
Postat av: systeryster

Stackars Wilda där hon ligger, men tur allt gick väl och ut kom bedårande söta goldisar...fast lite lessen är hon ju när "moster" inte va me ...:)
*malliga jag* har en pool på altanen!!!! om man ska fundera läänge så hinner sommaren ta slut..ett tips bara...hi hi
När ska du komma och snosa på puppisarna..Kramz din syster...

2007-07-05 @ 08:58:06
URL: http://www.tjarhovets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0