Robin o Sofias student

Så var studenten o firandet avslutat. Det hann bli lite stressigt där ett tag. Syrran sov över här från torsdag till lördag och vi har lagat mat,fnissat, dukat,burit bord o grejs,fnissat lite till osv.
V hade gemensam fest till Robin o Sofia med ca 40 gäster. Bjöd på rökt lax,potatissallad,stenbitsromsås,grönsallad,bröd med härligt kryddigt smör. Till efterrätt var det ananaspaj med glass o vaniljsås.

Robin på borggården
Robin student

Pontus o Minna
pontus o minna

Robin med far sin.
peter o robin

Niina och Wlliam o Soffi i bakgrunden
nina o wiiliam

Lite Kaumas
kaumas

Farmor Margareta, Moster M och Peter.
farmor m, moster m, pappa p

Fyndade vasen o blomman på IKEA. Köpte 10 av båda sorter o hade på varje bord. Var faktiskt himla enkelt men snyggt.
champagnebordet

Frysta gelehallon i champagnen
gelehallon

Lilli har tagit en närbild på champagnen. Skulle kunna tänka mig att göra en tavla eller en tapet av den.
Bubblor

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Måste först säga att Lillis foto är bara för UUUNDERBAR!!!! *hrm* hon har nog fått liite av mosters gener :) Ok och Mozziz oxå :)
Härligt att få se bilderna från "stora" dagen..men kan jag oxå få lite så jag kan blogga!!!! *surppig* blir jag snart :)
Pappa Peter han kan känna sig liten mot sonen...herreguud vad tiden går fort..
Tack Fia för allt donande, ordnande och fnissande..det gjorde vi ju bra( om man nu får skryta lite)
Kraaamz

2007-06-10 @ 12:47:55
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Sara

Hörru..du glömde mina gener också!! ;) HAHA

2007-06-10 @ 19:39:27
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Vilka härliga bilder! Han är ju riktigt stilig din student!

2007-06-10 @ 20:02:47
Postat av: MorsanBaloo

Jamen hallåå, mina gener då?! Nog har hon väl ärvt ett par såna också. ;)
Kajsa: Ja visst är han! Tack =)

2007-06-11 @ 10:53:53
Postat av: Irina

Fina bilder! :)
Valpen är en weimaraner :) O visst är han söt, lite lik matte tror jag ;P

2007-06-13 @ 22:47:57
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0