Äntligen fungerar det

MIn blogg hade ju dött men tydligen har den nu återuppstått. :) Mozzis blogg är ännu helt paj.Mozzi, maila deras kundtjänst ang problemet.

Här hemma har vi bara Idodido = ganska så lugnt. Smågrabbarna är på LAN på Folkets Hus och Lillis är också i stan,hon har jobbat på Station. Robbelibobban ligger o sover o mår antagligen rätt urckel...*hrm*
Så jag o gubben o Den Lilla Bortskämda tänkte ta en prommis i det härliga vädret.Guuud,vad jag önskar att vi hade en skoter!!!! Speciellt när det är sånt här väder.
Nå,nu har vi ingen så det är bara att ta 36:orna och knata iväg. Ska nog göra ett skidspår till Ida idag.Undrar bara hur det ska gå,jag på skidor.*asg*

Har sovit till klockan 10 idag,skööönt.Hade en ganska sjuk/rolig dröm också. Men ska inte pina er med den här.Lilli o Soffi sköter det nuförtiden ---->"Vet du vad jag har drömt" och så får man lyssna i evigheter på nån heelt osammanhängande dröm, hehe.
 
Nå niin, ut i solskenet. Baj baj

Kommentarer
Postat av: Neovius

har aldrig varit bakis

2007-05-20 @ 01:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0