Baj Baj

Ikväll åker jag och syrran till Helsingfors. Ska hälsa på pappsen o Mare. (plus att vi ska på teater,krogen,fest och ränna på stan ;))

Har försökt packa mina väskor så att jag inte blir av med nåt på flygplatsen. Man får ju inte ha med sin något flytande i handbagaget. Som tex underlagskräm. Skulle nog gråta blod om jag var tvungen att lämna kvar den.

Robin har åkt till Uppsala. Han och hans far ska göra storstaden osäker.Eller? Neej, ni ska bara ta det lungt och gå på museum eller nåt. :)

Igår var jag, Mossi och Lilli hos frissan o snajsade till oss. Plus att jag färgade Mossis hår idag. Nu är vi så fina såå. :)
Lilli ser ut att passa i hårdrocksgruppen The Poodles, Mossi har en vår fräsch frilla o  jag,jag har bara mitt vanliga hår. Som enligt Lilli ibland ser ut som 80 tals hår. *haha* Jag gillar ju 80 talet! Okej inte kläderna då men. :)

Mintsi o Pompe (låter som två chihuahua hundar) var på bastu och köksplanering igår kväll. Bastun och bastusnacket var gött. Planerandet av köket med. Viiiilll verkligen ha nytt kök! =)

Nä, nu ska jag logga ner och gå o pina Lilli ist.
Ha det bra gott folk.(det ska jag)

Kommentarer
Postat av: Lena

Trevlig resa! :)

2007-03-22 @ 17:56:46
Postat av: Sara

Hoppas ni får det trevligt där borta. Men sen när du kommer tillbaka vill jag se bilder på era nya frillor! :)

2007-03-22 @ 18:27:28
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: eira

Ha en kul resa!!!

2007-03-22 @ 18:30:25
Postat av: Åsa

Ha så kul!!!!

Skulle också behöva snajsa till mig i håret.. funderar nästan på att bli brunett.. men jag ska fundera ett tag till. ;)

2007-03-22 @ 18:56:16
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: Mozzi

Tack för hjälpen med färgen, du ääääär så bra på det. Hoppas du inte får lappsjukan nu när du har åkt så långt bort =) Saknar ditt surr redan. Ha det så bra och kom snart hem, Kramizar från Mozzi

2007-03-22 @ 22:14:50
Postat av: Anonym

Vad kul! Jag har vart en gång i H-fors...för två år sen...där var det verkligen fint!

2007-03-22 @ 22:39:12
Postat av: Lisa

Å vad roligt det lät! Hoppas ni har det bra där borta.
Shoppa lite för mig också ;) liite extra bara så det kan täcka min del med. Plånboken gillar verkligen inte när jag är på hugget. And I don't know why ;P

2007-03-23 @ 15:50:06
URL: http://lllisa.blogg.se
Postat av: Sara

Ha en underbar helg! :)

2007-03-23 @ 18:18:01
Postat av: Pia

Hej syrrorna, försökt massor av gånger att kommentera på Ankas sida men det går inte "snyft". Fan va snygga ni är och anka passar jättebra i svart hårfärg. Snart ses vi närmare bestämt till 28 april. Stannar veckan ut så jag hoppas på bastukväll på seskis med skvaller och skratt.
Puss och kram Pia

2007-03-27 @ 08:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0