Hängt på sjukan hela dan

Idag har vi spenderat halva dan på vårdcentralen. Klockan nio hade Lilli tid till läkaren,återbesök pga höften. Träffade Marja Holm,som verkar jättetrevlig och bra.Hon skickade oss till röntgen där det sen konstaterades att Lilli också har en släng av skolios. *som mamma* Efter det var det tandläkarens tur. Trötta och fnissiga satt vi där och häll på att garva ihjäl oss åt allt möjligt och omöjligt. Bl.a så ropade sköterskan in kille som hette Orava i efternamn.Ida hörde det och stämde upp i hög sång: Oravara puussa käpy oli suussa. :) Jag och Lilli bröt ihop totalt. Skyller på tröttheten. ;)
Tredje och sista besöket var till sjukgymnasten som gav bra råd och behandlade Lillis höft med kyla och tryck. Det är hennes muskelfästen som är/har varit inflammerade. Ett snabbt besök på Apoteket och sen var vi färdiga. GodisGiganten kikade vi förbi innan vi åkte hem.
Sen har vi väl inte gjort så värst mycket mer än varit hemma. Kari var hem en sväng o åt och sov.Han är och jobbar natt nu. Robin,den osociale, drog till en kompis här i byn.

Så vad ska jag skriva mer då? Jo,just det. Såg "Du är vad du äter" programmet med Ville Niskanen. Herregud vad jag skrattade åt hans miner! Helt underbara miner när han skulle smaka på en massa konstigt som den där Skipper kvinnan tvingade i honom. :)

Det var väl allt för idag.
Be nice

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Går du med snöret på då resten av ditt liv?

2007-03-09 @ 22:38:56
Postat av: Kajsa

Går du med snöret på då resten av ditt liv?

2007-03-09 @ 22:38:59
Postat av: Kajsa

Går du med snöret på då resten av ditt liv?

2007-03-09 @ 22:40:22
Postat av: Kajsa

Går du med snöret på då resten av ditt liv?

2007-03-09 @ 22:40:23
Postat av: Kajsa

vad hände här då? När jag skrev en kommentar så ploppade ut tre st innan jag vart klar...Tänkte ju skriva att det var jättegulligt av din unge att säga så!

2007-03-09 @ 22:41:51
Postat av: MorsanBaloo

Vilket snöre??? Menar du korsett? Den kastade jag iväg när jag var en 14-15 år och det har gått lika bra utan. Har ingen enorm skolios.

2007-03-10 @ 00:57:32
Postat av: eira

Ja, jag kollade ockås Ville på tv. Och han var ju bäst!! Fy vad jag skrattade åt hans försök till bönor och annat. *flin*

2007-03-11 @ 07:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0