LAN,älgar och skitblogg

Fan vad mycket strul det nu blivit med denna blogg.Helt plötsligt så kom jag inte in med mitt lösenord och när de skickade lösenordet på mailen så var det nåt heelt annat. Suck o stön. Vars fan byter man lösenord då?
Kommer snart att göra en ny och denna gång INTE på blogg.se.

Tar en liten paus i städandet. Har bytt gardiner i vardagsrummet, äntligen. :)  Härjat på lite i tvättstugan och ska snart ge mig på grabbarnas (stökiga) rum.

Igår kväll/natt var jag på LANet med syrran.Ungarna skötte sig bra.De spelade,surfade , svamlade och såg filmer. Lulle garvade i timmar (ett tecken på att han var rejält trött?) Och Jesse la sig under bordet och nannade. :)
Var hemma strax efter kl 4.Grannens hundar levde rövare och på morgonen fick vi förklaringen: de fanns en (eller flera) älgar bakom deras gård! Huvva! Jag tycker det är nog jobbigt att det kutar en massa renar här, och nu ännu älgar! Stora som bara den är de ju. *scary* Men,bor man på landet så gör man väl det. ;)

Idodido har en kompis så det är bäst jag fortsätter med mitt,när jag slipper ha henne som svans. *s*

Bajbaj

Kommentarer
Postat av: Vivi

Men, bråkar bloggen med du....taskigt! Be Mozzi prova läggaupp sitt sista inlägg på nytt så brukar de hoppa igång. Eller kan hon inte ens logga in??? De är ju sååå långt å gå över o hjälpa henne!! =)

2007-03-04 @ 14:57:52
URL: http://vivis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0