Söndag

Underbart väder! Har varit ute en sväng och t.o.m skidrat.Det ni! (Nu ramlade syrran av stolen och garvade lika rått o hjärtligt som för en 10 år sen i Riekkola)
Ida är en stjärna på att skidra och även fast hon ramlar ibland så kravlar hon sig upp o skrattar bara. Även jag gjorde världens vurpa. Tur att jag inte landade på Ida. Så vi låg brevid varann med spretande stavar o skidor.Nåja, vi hade iaf kul. =)
Igår gjorde jag inte så värst mycket...var mest lat o lite rastlös. Hade funderingar på att fara på Umppari o vara nostalgisk men det bidde inget. Imorse när jag vaknade var min första tanke "tack o lov att jag inte for" Vet nämligen hur illa jag mår dagen efter.*urkel*

Mozzi messade just att hon kommer på kaffe, roligt. Ska åka till stan o hämta Lillis senare. Stackarn hade ramlat o slagit sin redan onda höft. *tulle lille*

Här är ett foto på min cooling.(fröken fräken går inte ut utan sina solglasögon)
MiniGunde

Kommentarer
Postat av: Irina

Jag ville oxå fa o se Dingo men si där Fröken Irina jobbade. Nåja, det kommer fler ggr :)
Skidra är väl kul?! Jag o syrran har oxå varot på skid-äventyr fast i Vuono för kanske en tie år sen. Det slutade med att jag nästan dog av skratt o sen bar mina skidor tillbaka t bilen ;P

2007-03-18 @ 19:07:17
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: MorsanBaloo

Irina: Kul nja,men svårt. Jag fick inga stilpoäng av syrran plus att när jag sen ramlade så garvade hon tills hon (nästan)pinkade ner sig.:)

2007-03-18 @ 19:27:54
Postat av: systeryster

****ASGARV**** jo jag kan se dig ligga där spretandes åt alla håll och kanter hi hi .Men hur är de , kan du skidra framåt nu....??? eller åker du bakåt som för 10 år sen...*skrattar*
Du gör det bra som ens försöker ha ha ....*förlåt* men jag kan inte låta bli.....

Hi hi jag ska inte skriva mer för det vill ej komma något snällt....hi hi pissar snart i byxan...

ps. vem är det här..." oj vad fiiina buskar med stooora och måånga vita blommor det finns efter väg 400....hi hi hi

2007-03-19 @ 08:48:29
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Sara

Jo men det var väl det jag misstänkte också, att det var fejk alltså :P För det är ju lite väääääl sjukt!

2007-03-19 @ 09:48:08
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Lisa

Inte snirkligt, men inte kantigt heller? Hur ser det ut då? :P Här på datorn i skolan ser det ut som jag vill att det ska göra, men inte hemma :( Nåja, är inte riktigt klar med den så det får vara tills vidare.

2007-03-19 @ 12:32:41
URL: http://llllisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0