Söndagen en vilodag...neh

Idag har hela dan gått til att städa,tvätta och feja. Har iof varit på ett möte också. Och hämtat Lilli från stan. Robin blev kvar hos tjejen.
Systeryster kom igår, kul. Vi färgade hår,bastade,tittade på Melodifestivalen och ritade kök. =)
Blev rätt sent innan vi la oss,men tog igen det på morgonen. Skönt att sova länge. =)
Kari hade ett par gubb vänner här,eller rättare sagt på andra sidan. De bastade o ölade.
Melodifestivalen då... jag hade velat att GulleMåns eller Sonja skulle vunnit. Så de så! Jajaja, alla The Ark fans,ursäkta mig. ;)

Som jag skrivit tidigare så har jag upptäckt Martins Stenmarcks musik nyss och fan vad bra han är. Gillar både låtarna och hans röst.
Låten I belive är skön. En sån där tröst-låt till de som mist någon. "there are more than angels watching over me" Och Not a day goes by är ju bara underbar *älska*
En annan suvve-nostalgi-låt är Orups Jag kommer över dig. Jag kanske är den enda som gillar den? (enda över 15 år iaf) *haha*

Nu är det nattinatti. Imorgon börjar skolan igen *jublar i smyg*

Kommentarer
Postat av: mozzi

Nåå hur blir det med rantandet????? Jag ska skjutsa in C till tandläkaren 8.20 idag. Kom till stan så får vi ranta! =)
PS. snart får jag lyssna på Uno o Irma, har nämligen beställt singeln... de du!

2007-03-12 @ 07:26:09
URL: http://mozzi.blogg.se
Postat av: eira

Jag jublar också....

2007-03-12 @ 07:48:14
Postat av: Vivi

Där är vi 2 som gillar Orups låt å är över 15!! =))
Å jag längtar oxå ibland till att de små "kräken" ska börja skola......

2007-03-13 @ 11:22:24
URL: http://vivis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0