Golvet är klart!

Yes, det fina golvet är färdigt! Här är först en bild på golvläggarna RallyKalle och StarkAnders.
RallyKalle o Anders

En närbild av golvet, som heter valnöt nånting. :) (Det där konstiga sträcket försvann när golvet var klart, jag fotade innan så ignora den)
golvet

Soffigumman blev så trött att hon somnade brevid Ida. :) Jag och Minna färgade först mtt hår (äntlgen) sen badade vi bastu. Skönt!
Mozzi o Christoffer var förbi här en sväng, klippte håret på han.
Kari har mest skruvat ner gamla möbler o skruvat upp nya. Vi var nämligen på IKEA idag och handlade lite grejs.Bl.a en egen fåtölj åt Ida.

Har ju målat källarens tak de senaste dagarna, här är resultatet.(är tyvärr inte färdig ännu) 
k?llarens tavlor

Taket i Lillis rum var lite "snirkligt" så jag trodde inte man kunde måla det med roller. Syrran överbevisade mig, tack o lov. Men man var först tvungen att måla med pensel i "mitten". Så här ser taket ut i närbild.
Taket

Imorgon ska jag nog börja tapetsera i Lillis rum. *roligt*

Nu är det nattinatti goodbye
Onödig info: Mitt i har blivit dåligt så i nästan varje mening får jag gå o rätta, för att sätta dit i:et.

Kommentarer
Postat av: eira

Kul o få se bilder på erat repande!! Men Idag fåtölj då? Får inte den vara m på bild?

2007-05-17 @ 07:37:03
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Irina

Hos oss krånglar B och O vilket kan vara nog så irriterande ;p
Fint ni har gjort hos er!!! Diggade bilden på trappan! Snyggt!

2007-05-17 @ 18:39:01
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Veronica

Det blir ju riktigt tjusigt:-)

2007-05-17 @ 23:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0