Hrm, vad ska rubriken vara idag då?

Igår var en stressdag eller iaf förmiddagen. Åkte till stan med Lulle, vi for till tandis,Öhrlings,syrran på kaffe,Af, Swedbank,Arbete o Fritid, Färgmannen, PM Kontor o data och Posten. *pust*  Efter att vi ätit lunch hamnade jag i koma Zzzzzzzzz
Bidde inget handlande på IKEA eller nån annanstans, bara raka vägen hem.

Senare försökte jag mig på att spackla lite i Lillis rum. *fniss* Stark-Anders frågade varför jag spacklat så brett över skarvarna.Tja... säg det... ;) Mitt standard svar idag har varit "En gång på Roomservice...." Var glad att Robin o Simon målade taket. Äntligen bort med det mööörka taket.

Idag har det hänt mycket i rummet. Jag och Soffi har målat taket en sista gång.*ajaj i nacken* Vi fick stå på tå och hoppas att det inte droppade så mycket färg på oss. Jag lyckades kleta ner både hår o ansikte. Tur att jag hann stänga munnen iaf. ;)
Tack Annika som tipsade oss om rollern. *ska aldrig vara så envis mera*
Stark-Anders har tagit bort det sista av mattan och spacklat  hela rummet. RallyKalle och Tommy kikade också förbi ikväll för att kolla på nån ojämnhet eller nåt där i rummet. Robin hann också hjälpa till lite med mattan innan han drog iväg till tjejen.  Han ska tydligen vara borta hela helgen. Henry  får husera ensam i andra huset alltså. Var så fiffig att jag inte varnade Henry att det är renovering på gång här (igen). Så när han kom in och såg rep kläderna tittade han misstänksamt och sa oroligt: "varför ser du ut så där"  Hahahaha ska absolut sätta han i arbete i morgon.

Imorgon fyller min mamma år. *hipp,hipp,hurraaaa* Betyder att jag bordes ha städat massor idag, för det kommer väl lite gäster. (mamma är här o firar alltså sin fördelsedag här) Får väl ta en superduper snabb städraid imorgon.

 Få se om jag åker till stan och hämtar Lilli, eller om hon får sova hos syrran inatt.
Egentligen hade jag tänkt fara på Wärdshuset o käka pizza o ta en öl med Bettan men det sket sig, tyvärr.
Just ja, glömde nästan berätta att vi hade besök av Sötproppen-Dennis och Veronica idag. Åååh,vilket charmtroll! Tog en del foton, måste bara förminska dem. Veronica, får jag lägga ut en bild på sötproppen?

Be nice folks =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men bilder, bilder bilder! Jag vill ha inspiration! :) Såna här "på-vägen-bilder", så man kommer igång, och så bilder när allt är klart! :)

Gud, jag blev trött bara av att läsa allt du hade gjort. Hann du med det på FÖRMIDDAGEN?! Jisses.. förstår att du var i koma. ;)

Ja, Room Service är underbart, där lär man sig massor... :)

2007-05-13 @ 08:54:38
URL: http://dagar.azala.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0