Måndag

Mumsar på ett äpple, det är belöningen för att jag varit på min morgonprommis till kyrkan. Ganska lustigt det där med kyrkan. När vi bodde i stan gick jag alltid genom kyrkogården, även när jag inte ens var på väg åt det hållet. Tycker att det är ett lugnt o skönt ställe. ;) Och nu när vi bor här på ön så har jag märkt att det blir en bra bit att gå, just att gå till kyrkogården.Bra för fläsket och sinnet alltså. ;)

Igår var jag och Ida på kalas och direkt efter kalaset kom M och F + barnen på besök. Kul =)
Kari försökte göra bilaffärer med dem, få se om det lyckades. Skulle så gärna vela bli av med bilen. Våran gård är som en värsta bilparkering. Två sotarbilar, två egna bilar,Robins bil o moppebilen. *suck*

Färgade lite hår också. Lilli fick mera slingor och Jesse o Lulle skulle ha svart hår. Skulle så stort färga utväxten på mig själv men färgen hann stå i en evighet innan jag hann med det så det bidde knappt nåt.
Mozzi, när kommer du med dina grabbs hit? Jag kan ju göra ett nytt försök med utväxt färgandet när vi färgar K:s hår.

Nu måste jag ta och röja här, ser ut som en rövarkula. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0