Sumering av fredagen

Fredagen var en kul dag. Vi var och shoppade lite i stan, hittade bl.a skor till smågrabbarna och trekvarts brallor till mig. På eftermiddan kom Syrran, Sofia,Anders,Kalle o Simon hit på middag. Här är en bild på det.
Middag

Jag gav alla en liten uppgift att göra under middan. En hemlig sådan,det var bara de själva som visste vad det stod på lappen. Herregud så vi skrattade. =) Tex så skulle Anders krama Kalle varje gång han  drack en klunk.Och Robin han smygåt mat från sina bordsgrannar. Simon bara äääälskade sin bil och talade om det för oss ofta. =)

Nåja, innan middan var Kari till stan o inhandlade en rolig sak till barnen. En fyrhjuling.
Ida o fyrhjulingen
jesse crusar

Sen måste jag bara lägga ut ett foto på min knassyrra.  ;) Varje gång hon sover över här har hon med sig sin pannlampa! Påstår att vi inte har några bra läslampor. Kolla in det här, tyvärr är det dålig kvalité på bilden.
Knas syrran

Nu ska jag dricka kaffe med gubben o hoppas att folket börjar vakna snart. Ska försöka muta med mig syrran till Lillis rum för lite tapetsering.  Imorgon åker jag och Jesse till Gotland. Vore skönt om Llli kunde flytta in i sitt rum så fort som möjlilgt. Gäller alltså att speeda på idag.

Be nice!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åå det där med lapparna lät ju jättekul! :D
Finns det någon slags åldersgräns på fyrhjulingen? ;)

2007-05-19 @ 11:09:07
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Veronica


Just det du åker ju till Gotland.
Man får önska er en trevlig resa!

2007-05-19 @ 12:30:00
Postat av: MorsanBaloo

Sara: Bara viktgräns och du kan köra med den i mååånga år till. =)
Veronica. Tack! Förresten,din gosse var här igår när vi åt o dummade oss. Han tyckte nog vi var ganska så knasiga. :)

2007-05-19 @ 14:52:35
Postat av: Veronica

Min gosse sa då ingenting, han tyckte nog att det bara var roligt:-)

2007-05-19 @ 17:07:49
Postat av: Sara

Aah men perfekt! ;) Bli inte förvånad om den inte finns kvar på gården i sommar, det kan hända att jag har snott den! ;) *S*
Trevlig resa!:)

2007-05-19 @ 18:04:01
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Hahahaha, sicken syrra du har! Skitcollt skulle jag vilja säga! Är hon möjligtvis en läslus eller bara allmänt mörkrädd...?

2007-05-19 @ 19:39:37
Postat av: Jasmin

Ni hade ju kunnat köpa Jakobs fyrhjuling som han ändå inte ska ha mer (tror jag)!!! Ha så kul på Gotland.

2007-05-24 @ 21:16:08
URL: http://jasminl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0