vin,kvinnor o sång

Nästan iaf, vi glömde att sjunga. Igår kom Toy-Pia och Syrran hit och vi hade en tjejkväll. Bastade och drack vin och champagne(!) Det ni! ;)
Gubben förpassades ner till källaren och vi invaderade övervåningen. ;) *tack Kari*
Efter att jag fört barnen till skolan, handlat och druckit kaffe med Bettan (som är en snäller som låter mig handla före affären öppnar) kom jag hem och åt frukost med Pia och Syrran.(Den sistnämnda var lite pömsig och ville inte riktigt stiga upp ännu "snaaart"* =)
Kan bero på att Ida sovit mellan oss och gav ett par sparkar då o då.

Efter att tjejerna åkte kavlade jag upp ärmarna och städade Idas rum. Jeeesus christ, vad stökigt det var!
Och givetvis passade jag på att möblera samtidigt. *ja,jag har lingonvecka*

Nu ska jag ta och pina Lilli lite. Hon har haft kort dag idag och är redan hemma.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Inte dåligt med champagne en tjejkväll!

2007-05-03 @ 04:47:57
Postat av: Vivi

ojojoj, lät riktigt trevligt de där! =)

2007-05-03 @ 07:32:37
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Vivi

TACK!!! De lär behövas....sliter redan mitt hår. Men snaaaart kan du surfa på hemnet o se vårat hus i 08;a med en stor skylt TILL SALU =)

2007-05-03 @ 10:29:54
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Systeryster

Tuuusen tack Syster för en jätte trevlig kväll och en bamse kram till Kari för att jag fick sova i hans säng..*fniss* hoppas att han kunnat sova ordentligt i källaren .

Det är ju alltid såå fnittrigt härligt när Toy-Pia kommer :)Saknar henne redan....

Mys mys att sova med en Ida så några sparkar hit eller dit gör inget :)

Vi ses snart igen....kraaamz

2007-05-03 @ 10:44:55
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: mozzi

oj så fel det blir när man har brottom. Jag skummade igenom din text och var tvungen att backa lite med ögonen... va har hon gjort ! pissat på möblerna...?! neeej så stod det ju inte utan det stod "passade på att möblera".... suck så går det när man har brottom. Kramiz

2007-05-03 @ 15:35:54
Postat av: Lokealise

A exceptional happy site!

2009-03-11 @ 08:54:36
URL: http://lokealise.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0