Snott från tjuvlyssnat.se

Tåg, Värnamo - Göteborg

Tåget har lämnat stationen men efter en stund bromsar det in och en knastrig röst hörs ur högtalaren.
Högtalarröst: Vi får ursäkta för att vi har stannat. Men det är en dvärg som har hängt sig på spåret.
Flera av passagerarna tittar förvånat på varandra. Efter en stund knastrar det till i högtalarna igen.
Högtalarröst: Nu menade jag inte en sån dvärg, utan vi kallar ju våra ljussignaler för dvärgar!

Seriöst,jag skrattade så jag grät! Fan,var tvungen att sminka om mig ef mascaran rann efter kinderna. Karis torra komentar var också bra: Du måste ju ha problem....

Nu ska jag skynda mig mot staden,ska på Hemo skola möte. Information om hur mycket knark vi har i Happis.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Den var bra! Speciellt med en förklaring efteråt. Det är som Pekka från G-vare...han drog vitsar med en förklaring efteråt och det var det som jag tyckte var roligast.

2007-11-21 @ 08:57:27
Postat av: Lisa

Du blir det va, fniss ;)

2007-11-22 @ 19:52:35
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Linda

hahaha, den var bra!

2007-11-26 @ 11:47:43
Postat av: Anna

Garvade åt din vits :) Visst blir det snyggt i toan, och gissa hur skönt det känns att den faktiskt snart e klar!!! Nu börjar jag bli något less på den lilla toan, men det e ju tur att vi har två dass här uppe.
Har du börjat med julen ännu? Jag tänkte börja nu i veckan med lite jul pynt och sånt. Sen tänkte jag jul handla lite då och då eftersom.

2007-11-27 @ 08:57:41
Postat av: Lisa

Haha, vad farligt det lät :D
Ja du, mycket möjligt att det spelar in.
Och det där med gardiner eller blomkrukor.. jag kan gå förbi någonting som inte sitter som det ska, några gånger, bara för att försöka låta bli. Men, jag förstår vad du menar. Det är förjävligt ;P

2007-12-03 @ 21:33:44
URL: http://llllisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0