Ett himla flängande

Jag, som alltid annars är hemma jämt, ska flänga i veckan. :)
Imorgon åker vi alltså till Luleå,kommer hem på torsdag. På fredag morgon far jag o gubben till Skellefteå för att hämta en sotarbil. Passar på att sova över nånstans (Skellefteå,Pite eller Lule) på nåt hotell. Sen hem på lördag o då ska jag på tjejfest hos syrran o sova över där. :)
Ni förstår vilken press syrran har på att fixa en skön säng och framför allt att fixa underbar frukost. För visst måste man bli lite bortskämd efter två nätter på hotell? ;) Älskar deras frukostar.

Min storson har fått jobb idag *härligt* Och det bästa av allt: på IKEA! Ser bara hans personalrabatt. hihihi Men jag vet inte om han har någon sådan, är ju inget fast arbete eller så. Nåja,bara att han får jobba är ju bra. :)

Nu ska jag göra nån nytta.
Ha det fint folks! Och har ni vägarna förbi Scandic hotell imorgon så kan ni slå en signal. :)

Kommentarer
Postat av: Mozzi

Jo det är just bussiga klubben.... flänga runt sådär och inte titta in hos mig :(

2007-10-23 @ 19:45:16
Postat av: Eira

Åh vad kul!!! Var i huset ska han jobba? På nån avdelning? Kul!!!!!

2007-10-23 @ 22:03:18
Postat av: MorsanBaloo

Tror att det är på lagret. Ja visst är det härligt! Men samtidigt så känns det konstigt,att min _son_ nu har ett jobb, inget sommarjobb eller prao eller så,utan ett riktigt jobb.Hujja vad tiden går fort!

2007-10-23 @ 22:13:28
Postat av: kajsa

Men nog måste han få personalrabatt!!! Vad kul att han fått jobb. Mysigt låter det med övernattning på hotell...frukostarna är ljuvliga...du får väl messa till syrran och tala om vad som finns på bordet...

2007-10-24 @ 07:41:58
Postat av: Eira

Självklart får alla som jobbar på IKEA pers.rabatt!!!

2007-10-24 @ 08:42:21
Postat av: Linda

Visst är det härligt med hotellfrukostar :)

2007-10-24 @ 17:03:29
Postat av: Veronica

Håller med att frukostarna verkligen är nått och njuta av på hotell;-)
De finns ju en hel del och välja på... hmm de vattnas i munnen bara man tänker på det *ler*

2007-10-24 @ 21:52:22
Postat av: Åsa

Tack för trevlig fikastund idag! :) Alltid lika kul å träffa dig och dina härliga ungar!

2007-10-25 @ 15:58:52
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: Ulla

Hotellfrukostar är bland det bästa som finns.

2007-10-30 @ 19:15:34
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0