dag 5 eller eg 6

Söndag är def ingen vilodag i det här huset iaf. Idag har både snickarn och elektrikern varit här o jobbat. Jag har fått överskåpen på plats och massvis med spottar, som dock ej är i kopplade ännu. Har äntligen fått sätta glas och tallrikar på plats.Och skafferiet har jag också fått fylla, härligt! Biffen och Henry kom igår och har fått slava här. :) Idag fick de t.o.m laga mat till oss. Inget slappande den här helgen inte.
Rubriken är så där flummig för jag vet inte hur jag ska skriva.*blondi?* Dag fem var ju eg ifår men då var ju inte snickarn här....Så ska jag räkna dagarna när det jobbas eller alla dagar? Min hjärna har nog lagt av för idag, är trötter.
En smårolig sak.... När elektrikern frågade Kari om det blir några spottar i köket svarade han Nej,det tror jag väl inte. Och sen när han kommer hit så ser han att det är 18 spottar! *asg* Han har bra koll va?

Annars så har helgen varit som vanlig, Kari har rännt lite här o var (typ i Finland hela lördagen och i källaren hela söndagen) Minna o Pontus har varit på kaffe, Soffi och mormor också. Robin o Vicky for till stan på lördag o kom hem nyss, Lilli har varit i stan hela helgen men hittat hem nu i eftermiddag.Och Biffen o Henry kom i fredags o for hem i eftermiddag. Smågrabbarna har busat på byn och Ida har haft ett par kompisar här.

Här är ett foto på min vackra son
SnyggRobin

Och sen lite kök-bilder.
Blandaren
blandaren

Och köket med överskåpen på plats
kök med överskåp
Ni kan ju låtsas att det är en snygg tapet där. Och att den sista hyllan finns längst ut till vänster. Och att hörnskåpen har dörrar. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer bli så j*vla snyggt! :D

2007-09-09 @ 22:30:16
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Veronica

Det blir ju jäkligt snyggt.. nu blir jag riktigt avis;-)

2007-09-10 @ 08:47:39
Postat av: kajsa

Men vad fint det blir! Själv får jag nöja mej med ett kök som saknar 3 skåpluckor och två lådor...men men den som väntar...Janne har stora planer på att köpa skoter till vintern men vad behövs mest...nytt kök eller en skoter? Jag vet svaret men inte han...hahaha...

2007-09-10 @ 11:39:45
Postat av: Neovius

Skoter är ju rätt givet ;->

2007-09-10 @ 13:13:05
Postat av: syrran

Snygg son det är väl klart han brås ju på sin moster hi hi hi !!!
Guud vad snyggt det blir, hur kommer det sig att du får allt så fort färdigt ....står du med piskan bakom din snickare...
Jag kommer en snabbis ikväll , ska föra lite vovvar till mange....själv ska jag vara en städ-dansande anka---tack för musiken..grejt!
kraamz

2007-09-10 @ 13:43:55
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Vivi

Blir kalasfint!! Hur stort är ditt kök? Alltså bredden på din köksinredning, såg inte så mega stort ut men blir skitansbra! Behöver mått för min käre sambos ritning på vårat kommande hus (om hundra år!!)

2007-09-11 @ 10:21:12
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Lisa

Riktigt tjusigt! "Tjusigt", vad fick jag det ifrån? Aja, men det var det.. tjusigt :)

2007-09-11 @ 11:29:30
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Sara

VA!!?? NÄÄ GÖR DOM!! :O JAG MÅSTE FARA OCH SE DOM! Även fast inte Tarja är sångerskan i bandet längre :P

2007-09-11 @ 18:02:00
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Annapanna

Vad tjusigt det blir!!! avis, ni har hunnit såååå långt. Elarn var hit igår (Tisdag)idag har vi rivit väggen klart så nu så börjar det ta sig som mordbrännan sa :)
ha det

2007-09-12 @ 22:20:53
URL: http://wiccan.blogg.se
Postat av: Anna.snorig o hostig jag med

Elaren skulle komma så fort väggen e borta, har meddelat honom det idag så hoppas att han komma typ igår då :) Sen när det e gjort så kan Danne börja lägga golvet och sen får vi ställa in köket, gud så kul det ska bli.
Vi rings nån dag här, fast för mig blir det oftast sena kvällar, e det lika för dig ännu?

2007-09-13 @ 12:12:51
URL: http://wiccan.blogg.se
Postat av: Johnnyoda

I really enjoyed my visit. A great site

2009-04-07 @ 14:28:31
URL: http://johnnyoda.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0