Fredag-lördag

I fredags gjorde jag väl inget speciellt...eller gjorde jag? Herregud vilket kasst minne man har! Jag minns aldrig nåt. Avundas människor som sitter o minns "ja,sommaren -97 var det himla regnit" osv osv Hur kan ni minnas?? Jag minns fan inte vad jag gjorde igår!
Iof minns jag att Minna var förbi på kvällen, och Sofia o Anders också. Vi bastade. Robin o Vicky hittade hem. Och Lilli for som vanligt till stan.

Idag,lördag, for jag,Syrran,Ida,Lilli och Sofia till stan för att inhandla lite innertak. Rejvade in på K-rauta (eftersom vi hörde dem säga Vi stänger om 10 minuter,just när vi kom in. Köpte billigt tak,for o hanlda på Ica, beställde ett par familjepizzor (betyder det att man har stor familj när man måste köpa två familjepizzor? *s*), åkte hem till ett gäng ihjälhungrade killar. Och Vicky,förlåt Vicky om jag räknade in dej med killarna.

Undertiden vi var till stan hade Kari o Anders fått fläkten på plats. Den är stoooor o fin. Se här:
fläkten

Lite bilder på hur det ser ut när Robin kommer hem...bus med syskonen hör liksom till.
robin o jesse
robin o jesse 2

Här är Robins söta flickvän
vicky

Sofias finger fick tuppjuck o började svälla så Kari var tvungen att knipsa av hennes ring.
sofia o kari
soffis ring

KnasAnders och Kari i sitt esse
knasanders

Min vackra (och idag buttra!) dotra
lilliz
psst,ser ni den snygga tapeten i bakgrunden? Hennes fondvägg

Idas "tappisilmät"  :)
idas ögon

Eftersom jag inte hade något dagsfärskt foto på Lulle blir det ett när han var miniliten. SötLulle!
lilla lulle

Nu for Robin o Vicky till stan för att hämta Lilli. Guuud vad skönt att sonen har körkort! Underlättar som fan, jag behöver inte åka emellan alls lika mycket. :)

Nu ska jag gå o kolla på tv med Lulle, som är vaken till skillnad från resten av folket.
Imorgon spikas(?) det tak här i huset och jag tänkte lura med mig Soffi på en prommis i skogen. Få se hur jag lyckas,fröken är ju så rädd för björnar. *fniss*
Finns inga björnar i Seskis.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag håller med Soffi, björnar är OTÄCKA och man vet aldrig!

2007-09-23 @ 08:17:24
Postat av: Veronica

Det är alltid lika roligt och läsa din blogg:-D.. ni ser alltid ut och ha så *Crazigt Roligt*! Sen är du absolut inte ensam om och ha dåligt minne finns iaf en till *jag*:-)
De vart ju en Skitsnygg fläkt:-) Hmm de där du skrev på finska om Idas ögon .. de förstod jag inte vad de betyder *tänker så de knakar*??
P.S! Jag o Dennis kikar in under veckan nåndag.
HA en bra dag:-)

2007-09-23 @ 08:23:08
Postat av: kajsa

Janne fick åxå knipsa bort sin ring för några veckor sen eftersom han fått en giftig tagg i handflatan och tydligen for giftet ut i just ringfingret, jag tog ett kort på det när ringen var på, det såg ut som om fingret fått getingmidja...

2007-09-23 @ 12:40:57
Postat av: Lisa

Oj vad tiden går! Lilla Lulle, känns som igår när man ser så gamla bilder :)

2007-09-24 @ 22:15:56
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Linda

Det är såå dåligt med björn på Seskis! Jag går aldrig i skogen i Karungi men när man är på ön så går jag ofta en sväng!

2007-09-26 @ 15:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0