Lördagssvammel

Jaha,då sitter man här och ser allmänt sunkig ut --->papiljotter i håret, morgonrock och tofflor. ;) Har vart o bastat och orkar inte klä på mig. Försöker göra nåt åt håret så man inte alltid knallar omkring med tofs på huvudet. Det är sjukt eg, när jag hade kort hår var det alltid fixat och nyfärgat osv. Men nu när man har långt hår ser man mest ut som teskedsgumman... tötterö päässä
Sa till Minna idag att jag bordes kanske permanenta håret men hon fick krupp på mig o sa att det är dumt o fult och helt 80 tal. Vad är det för fel på 80 tal va? ;)

Så vad har jag gjort idag? Städat,städat o städat. Jooo jag har ju borrat med min fina borrmaskin också! Fick en av gubben för ett tag sen men har inte vågat använda den,men igår var jag hos syrran o hjäpte henne med en massa saker och där borrade jag allt möjligt. Övning ger färdighet eller nåt. Har satt upp en massa lådor/hyllor i lilltoan så allt smink och alla hårgrejer är så fint på väggen nu. Det du LilliPilli, inget stökande där mera. :)

Veckan har varit lite småstressig. Har varit (förutom jobb) bvc och tandläkarbesök.Bankärender, danskurs,klädköp med Lilli och ett par IKEA besök. Var så skönt att bara vara hemma idag. Imorgon ska vi hälsa på hos svärmor och sen hem och baka bullar. Det är en viss gamling som fyller jämt nästa vecka så nåt bör man baka. Obs, det är inte jag som fyller år,nej jag är ännu uuuuung. :)

Nå muuta? Ei vissiin muuta kuin hyvä yötä

Kommentarer
Postat av: Toy-Pia

Hallå, är det Kari som blir 40?????vilken dag. Jag och Stefan kommer upp till happis på torsdag till söndag.....kanske vi hinner ses???PUSS OCH KRAM

2007-09-02 @ 08:16:41
Postat av: Veronica

De är inte undra på att man inte sett dig... när du haft så mycket på gång;-.
Danskurs, är de Ida som har börjat?
Johanna funderar på och börja streetdance... få se hur det blir med de?!
Får man fråga villken dag det fylls jämna år? *Nyfiken...Hehe*
Hoppas vi snart kan träffas på lite kaffe och surr;-)
Kram!

2007-09-02 @ 09:05:03
Postat av: Åsa

Som jag då.. slutar jämt med att håret åker upp i en svans. *s*
Men nu är det ju nytonat åtminstone! ;)
Åhå, kalas på gång! Gubben fyllde jämnt förra året, då var det lite att stå i. Lugnare det här året (han fyllde i fredags), men nu börjar det ju bli dags för mig, men iofs är det lääänge kvar, inte förrns nästa år! ;)

2007-09-02 @ 13:17:39
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: kajsa

jag tycker att du har jättefint hår som du har det nu!!!!

2007-09-02 @ 14:16:15
Postat av: Mozzi

Jamen sätt stora permanentrullar så får du ju jättesnygga "krudilutter" =). Jag funderade faktiskt om jag skulle sätta "krudilutter " i håret, för jag är såååå jääävla lat på att fixa mitt... det blir nog modernt de med, du ser ju att "hög midja " oxå kommit tillbaks.

2007-09-02 @ 19:27:54
Postat av: Mozzi

Gå in på min blogg och få dig ett gott skratt..=)

2007-09-02 @ 20:27:50
Postat av: MorsanBaloo

Pia: Vad roligt, hoppas vi hinner ses en sväng.*kram*
Veronica: Japps, det är Ida som börjat.
*viskar* På tisdag men han har bestämt sig för att inte fylla år alls.
Kajsa: Tack :)
Mozzi: Jag tolkar det som att du håller med mig i att 80 talet var bra, både håret, musiken,kläderna *hrm nja* osv

2007-09-03 @ 00:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0