torsdag

Oj nu var det länge sen sist igen..Så vad har jag gjort? Jobbat,städat,motionerat,solat,sovit och framför allt: fått laga mat i mitt eget kök! Härligt! Imorgon kommer Snickarn för att lägga mosaiken o göra småfix, sen är det bara el-människan som bordes komma o rädda mig från alla skarvsladdar. Och då är köket klart. :)

Ang motionen... om jag skriver ner det kanske jag måste hålla det? *s* Jag SKA motionera något varje dag, om det är lite eller mycket spelar inte så stor roll,men VARJE dag ska jag röra på mig iaf. Igår var jag på värsta långprommisen med Saara. *skönt* Och imorse gick jag med Ida till skolan, inte långt alltså men ändå ett par km. Fördelen med att gå själv är ju att man kan lyssna på bra musik. *Last night med P.Diddy* Men nackdelen är att jag inte alls går lika långt ensam.
Och maten då, jo fan, jag ska testa GI igen.... Har alltså ätit omelett till frukost. *proppmätt*

Nu bordes jag gå över till kontoret för att jobba lite. Senare idag ska jag åka till stan med barnen. Jesse behöver gymppadojjor, hans fötter växer så det knakar. plus att Ida ska på dans efter det. Kanske att jag hinner smita o sola under tiden fröken fräken dansar.

Så nu har jag inte mycket mer att säga. :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kanske vi kan hjälpas åt att peppa varandra?!
Jag har "legat av mig" (hrmmm..) ett tag nu, och tänkte ta en rivstart med stavarna när jag kommer hem från jobbet, och nu ska jag gå varenda dag! Spöregnar det blir det till att trampa på motionscykeln istället. Och maten, japp, jag ska köra gi á la tallriksmodell igen. Nu är det baske mig dags om jag ska vara i "toppform" till jag fyller år. ;)

2007-09-27 @ 12:20:05
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: Veronica

GI metoden..aldrig prövat... Verkar så besvärlig??
Jag promenerar nästan varje dag med Dennis:-) men tänkte försöka ta och börja göra de varje dag.. men de är ju en del hemma också man måste hinna med!
Hade också tänkt börja promenera på kvällarna med stavar.. när nu min sambo är hemma?!
Kanske kikar förbi nåndag och drar med dig på en prommis:-)

2007-09-27 @ 12:50:35
Postat av: kajsa

Är det svårt att sätta mosaiken? var den dyr? Vi ska sätta det här och jag är så osäker på om jag ska klistra över våra fula kakelplattor med dekor eller sätta som du mosaik...

2007-09-28 @ 07:33:50
Postat av: MorsanBaloo

Åsa: Ja du är ju min förebild,så fortsätt hurta så gör jag det med. :)
Veronica: Bara bra om du drar med mig! :)
Kajsa: Mosaiken var inte dyr, sen behövde jag inte så mycket heller. Jag vet inte hur man sätter upp det,ska kolla när snickarn gör det.Jag skulle nog sätta ny ist för klistra över de gamla.Är det mycket kakel ni har?

2007-09-28 @ 10:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0