Helg

I fredags var jag och Carro på teatern, Den inbillade sjuke, en komedi av Moliére. I huvudrollen Clas Malmberg, han är såå bra. :)
På länken nedan kan man läsa mer om den.
http://www.riksteatern.se/templates/Produktion____3940.aspx 

Tack Carrolajna för att du såg till att vi kom oss dit och tack för biljetten! :)

Igår,lördag, tog jag och Ida tag i städandet av hennes rum. Och då bara rååkade jag passa på att möblera lite. ;)
Det blev rätt kul för hennes säng är nästan som en koja enligt Ida.

Bakom de vita skåpen är hennes säng med sänghimmeln Löwa.
möblering

På eftermiddan kom Syrran, Anton, Sofia och Anders. Henry är också här. Det blev en hel del god mat och det bästa är att ef Anders är kock så slipper jag laga maten. Tyvärr så glömde jag fota allt gott men här kommer några foton iaf.

wok

annika i köket

förrätt

middagsbordet

Efter den goda maten tog Lilli och Sofia en middagslur.
tjejerna sover

Det var meningen att Syrran o Anton skulle sova över men de fick båda feber så de ville hem o sova.

Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska vi fara till svärmor en sväng.

Baj Baj

Kommentarer
Postat av: V

Jag hade också tänkt att vi skulle och se teatern, men de bidde inte!
Va mysigt och fint Ida har fått i sitt rum!
Mums, de såg gott ut:-)

2008-04-27 @ 16:13:36
Postat av: Kajsa

Vad härligt med en kock i vänkretsen!!! Vad är det fören mumslig gegga på mackorna?

2008-04-28 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0