Lördag

Igår var jag och Kari till Luleå och handlade lite grejer till Kalixkontoret. Hann även besöka HM,Biltema och nån mobiltelefonsbutik. Hittade inget till mig själv på HM. :( Däremot köpte jag en mobilladdare att använda i bilen, blomlådor och ett verktygsset. :)
På kvällen kom Minna o Pontus o bastade. De var förbi även idag, likaså Sofia o Anders. Vi åt gott och surrade en massa. Plus att både jag och Soffi fick massage av Minna. Underbart skönt och kittligt och smärtsamt, men ändå mest skönt. :) Vi konstaterade att jag måste vara varje massörs mardröm. Hahaha kan inte hjälpa att jag är såå kittlig.

Jesper o Lucas har varit och bowlat i Kalix med Soffi o Anders. Det var tydligen ett fint ställe och de hade haft kul. 

Jag och Ida var ut till Tromsö och solade,grillade o åkte pulka. Eller ja,jag åkte ingen pulka men det gjorde både flckorna o Patte. Hann tyvärr inte fota honom men här är tjejerna.
pulkåkning1
pulkåkning2

"Pane pois se kamera" :)
soile o patte

Den här söta pippin hälsade på idag.
pippi med rötthuvud

Likaså denna. Vi har minst två ekorrar ätandes här varje dag.
ekorre

Smågrabbarna har slutat äta godis så det blev lite nyttigare helgmums.
nyttig dip

Ida och Sofia byggde en bautakoja.
ida i kojan

Massage
massage

och till sist lite rosor
rosa rosor

Nu är jag ganska mör efter masserandet så det blir nog en tidig kväll.
Nattinatti

Kommentarer
Postat av: /B

Vilka härliga dagar du har där på seskarö, bara sol och skidåkning och pulkabackar ju.
:-)
/B
PS. jag har mejlat dig!

2008-04-13 @ 09:01:26
URL: http://lyckligagatans.blogg.se
Postat av: veronica

Hmm de låter som att du/ni haft en toppen helg!
De nyttiga helg godiset såg ju riktigt mumsit ut:-)

2008-04-13 @ 09:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0