Lördag

Idag har jag varit en sväng till stan o handlat, sen hem och kolla lite OS. Åh,herregud vilken skön utklassning Usain Bolt gjorde! Jag har sett reprisen massor av gånger och blir lika lycklig varje gång. :) Ja ja,jag släppte en liten tår också.

Carro med familj bjöd mig och Ida på fika ute på havet. Gjorde en härlig tur med deras båt. Här kommer lite foton. Patte,jag vågade inte blogga med ditt foto. :)

Julia,Ida och Frida



Vi åkte förbi för att vinka till Kari, som varit på Fieldday på Tromsö hela helgen.


Jag ute på en rök. Ser ni Seskisbron i bakgrunden?



Spegelblankt...






Närbild på Söt-Julia


Och här är söt-Julias mamma: Söt-Carro :)


Jag har varit lite off hela helgen och ska nog ta min inredningstidning och bädda ner mig i sängen. Saknade min gamla säng sist jag försökte läsa i sängen. Går "lite" dåligt att försöka beema upp den nuvarande sängen. Nå,man kan inte få allt här i livet. ;)
Godnatt gott folk

Kommentarer
Postat av: veronica

Vad Trevligt och bli bjuden på en båt tur!

De vart ju kanon väder idag

Satt själv i bikini och shorts på altan en stund och sola medans gossen sov middag :)

Jag tyckte de var så tyst på granngården, Dennis som skulle till Ita, mitt i vedklyvandet*:)

När har du tid/lust för och slinga mitt hår imorgon:) Har du inte tid så förstår jag det, kan ju kika förbi iaf så vi kan surra lite, var ju ett tag sen sist!

2008-08-16 @ 23:51:47
URL: http://verco.webblogg.se/
Postat av: Mia

Vad mysigt! Med en båt tur!

Här håller vi på att blåsa bort.

2008-08-17 @ 13:34:45
URL: http://miloa.blogg.se/
Postat av: systeryster

Åhh vilken ljuvlig båt tur ni varit på .Måste bara säga syrran att du är oxå en söt-fia, såå gullig med solnedgången, och hukle på huvvet.

Tur att du har söt-carro som vän...dom växer inte på träden dom .

Jobbar ännu men snaart får jag gå och nanna...vi snart kraamz

2008-08-18 @ 06:34:47
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Åsa

Vilka fina och härliga bilder:-)

2008-08-18 @ 18:29:14
URL: http://asalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0