Shoppingdag

Idag var vi på en shoppingrunda i stan. Jag inhandlade (äntligen) en ny mobil. En söt sak. :)
Sony ericsson w 580i



Så nu gäller det bara att lära sig alla finesser.
Eftersom den även är en stegräknare måste jag ju ha den i en snygg väska. Varje steg måste ju komma med. ;) Hänger den alltså i byxornas ögla.


Eh, jag verkar ha trillat tillbaka i tonårens rosa-mani? :)

Köpte även nya skor och prasselbyxor på Stadium. Skorna är skumma... de är rundade så det är inte meningen att man ska stå still utan gå hela tiden. *s*

Skorna var inte så där hiskeligt fula i verkligheten... och byxorna var också finare. :)



Så nu hoppas jag att jag slipper få ont i benhinnorna eller smalbenen eller vad de de nu vill heta.

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Besökt revisorn och suttit på kontoret och knackat in Kalix registret. På tal om det... Jag tycker att jag är ganska snabb på att skriva in siffror (skriva siffror, låter fel men iaf) Men shit pomfritt vad snabba de (revisorerna) är på Öhrlings! Tror fan inte det är sant när de sätter igång knapprandet. Alltså ser jag ut som en sölig sköldpadda jämfört med dom. :)

Lalalalalaaa *försöker komma på nåt mer att skriva*


Nepp, nu var det empty i hjärnkontoret.
Baj Baj

Kommentarer
Postat av: anisa

Bra smak du har;) Mobilen är så snygg, har en likadan:)

2008-08-09 @ 08:14:27
URL: http://anisa.webblogg.se/
Postat av: Karolina

Åhhh vilken härlig shopping du gjort!

2008-08-09 @ 09:37:44
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Kajsa

Jättefin mobil och mobilväska! Rosa är en fin färg som man faktiskt blir glad av även om man nu inte är tonåring! Såg din Prinsessa när jag var på väg ut från Ica i går.

2008-08-09 @ 10:06:55
Postat av: verco

Snygga inköp du gjort:) Jag har ännu inte tagit mig i kragen och köpt en ny mobbe... finns ju så många och välja mellan:/ HAr också kollat in den som du och systeryster har:) Kanske de blir en likadan??? Köpte du mobben på Elgiganten?

2008-08-09 @ 10:20:17
Postat av: Åsa

Haha, jag har också varit och shoppat idag.. prasselbyxor och skor (nåja, åtminstone valt ut skor.. de följde inte med hem idag). Men det blev inte exakt samma, kolla in hos mig får du se vad jag valde! ;)



Snygg mobil! Och snygg mobilväska!

2008-08-09 @ 15:27:46
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: Åsa

Ps. Tigerbalsam är suveränt till ömmande benhinnor!! Fast bra skor är såklart viktigt för att undvika det, men har man fått ont är Tigerbalsam jättebra!

2008-08-09 @ 15:31:20
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: Leen

Snygga inköp!

2008-08-11 @ 20:56:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18317

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0