Dagens

Eftersom jag inte har nåt vettigt att skriva koppade jag denna från Trebarnsmamman

DAGENS VILL HA: Barn som _frivilligt_ skulle städa sina rum....

DAGENS KLÄDSEL: Långkalsonger o t-shirt :D

DAGENS SMINK:  Nada, inget,nothing (Det ni, händer inte ofta!)

DAGENS FRISYR: Lik teskedsgumman

DAGENS HÄNDELSE: När storsonen o Vix susade förbi ett par tre minuter...

DAGENS PLANER: Basta och fixa håret för i morgon

DAGENS SAKNAD: Storsonen (hitta hem nu!)

DAGENS DUMMASTE: Ett papper som jag tappat bort

DAGENS SJUKA: Hahahaa bara välj: feber baciluskerna eller hostan eller huvudvärken

DAGENS DROG: Cigg?

DAGENS ROLIGASTE: Har skrattat åt allt o inget idag. :) Mest åt Kari för han är så knäpp

DAGENS FAVORIT: -

DAGENS KÖP: -

DAGENS GODIS: -

DAGENS HUMÖR: Fnissig och lite vimsig

DAGENS ORD: Oliver heter man inte utan det äter man ;) -sagt att den nyblivna pappan Anders


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så du längtar efter dín älste son! Fattar han inte det?:=)

2008-12-11 @ 22:04:14
Postat av: Kajsa

Men så du längtar efter dín älste son! Fattar han inte det?:=) Jag skulle åxå längta...tänk om man skulle ha en lag på att ens ungar måste komma hem och bli lite mammasugna emmellanåt...

2008-12-11 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0