Jullov o teaterföreställning

I morse for vi till kyrkan för att höra när prästen berättade om Jesu födelse. ;)
Betyder alltså att barnens jullov börjat. :)

Ikväll hade testergruppen Smajl sin föreställning. Ida har gått med i den och njutit av varje sekund. :)
Föreställningen var jättebra och här är några foton från den.

Tre av de yngsta skådisarna: Ange,Alma och Ida


Ida, min söta tomtegumma.


Granntjejen Johanna som sjöng superbra.


Dessa coolingar är Linda och Ann-Sofie som håller i barnteatergruppen.


Coolingar...nja mindre coola på denna bild iaf. ;)


Alma och Ida sjunger och dansar till Hero-låten.


Alma och Ida som bakgrundsdansare till Ange som sjunger en Amy Diamond-låt.


Så här fina blommor fick Ida efter föreställningen. :)


Robin var också med o kollade på teatern, men är snart på väg till stan igen. Kolla vad Kari köpte honom häromdan.



Och till sist ett foto på GulleNoah och Idodido. :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad fina bilder du fick från teatern!=)

Måste nog förnya min kamera!!

Bakisbrus, de har jag ju glömt och köpa hem.(Jag tycker de funkade bra.) Nåja jag får dricka vatten:p

2008-12-19 @ 22:13:46
Postat av: Kajsa

Var hittar man såna brusisar? Att du har en otroligt gullig liten tomtenissa!!! Herregud så söt hon faktiskt är!!!

2008-12-21 @ 16:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0