30 dec 2008

Snörvel...host...atchhhoooo... Förbenades förkylning som hittat tillbaks. :(

Vaknade igår morse o kände att jag håller på att bli sjuk.
Förtrände det och åkte till stan. Hade min efterlängtade frissa-tid. :)

En före-bild


och efter-bild


Ljusare och pyttelite kortare. Lovade dyrt o heligt att jag i fortsättningen skulle använda sån där "skydd-mot-värme-spray" innan jag plattar eller krudiluttar håret. Var lite slitet pga det....

På kvällen hade jag trevligt the´ och babbel-sällskap. :)

Återkommer.... telefonen ringer...
Det var systeryster :)

Robins födelsedag var också trevlig. Träffade hans farmor o farfar samt hans far o lillebror.
Här är ett foto på Robin, lillebror H (med munnen full av kakor) från Umeå o pappa Peter.


Gullungen Noah hittade Robins famn. :)



Turturduvorna Anton och Satu var också hit. :)


Nu ska jag ta mitt snorpapper och försöka göra nåt vettigt. Ida och Kari är ute och premiär åker med hennes nya spark.
Baj Baj

Kommentarer
Postat av: systeryster

Åhh så snyggt håret blev, man såg nu bättre skillnaden på före och efter bilder.

Ska iväg till jobbet nu och hoppas att du inte blit sjuk..kraaamz

2008-12-30 @ 12:35:58
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Anna

Oj vad många fina bilder, du har alltid så härliga bilder i din blogg, kul och kolla in alla. Usch vad gamla våra barn börja bli "Bobba" fyller 20 eller fyllde väl den 28:e? Huj tiden bara svischar till. Ser att du har samma plattor i din hall som vi har i vår toa :) Jätte fint är det men alla vattenfläckar syns på det!! liiiite irriterande! Men men det e bara och torka på :)



Gott nytt år häsa hela familjen från mig

2008-12-30 @ 14:40:57
URL: http://wiccan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det blev ju jättesnyggt! :) Jag funderar på att bli ljusare igen, så jag kanske härmar dig.. ;)



Hoppas förkylningen ger med sig så att du är på topp imorgon på nyårsafton! Om inte, så blir det ju nytt år i allafall... s GOTT NYTT ÅR så här en dag i förväg!

2008-12-30 @ 14:54:17
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: veronica

Ditt Hår vart ju VERY NICE!... nu förstår jag vad du menade på FB=)

Hoppas du kryar på dig och slutar snörvla, kan förstå att du är less! Jag hostar ännu, tycker den har blivit värre, istället för bättre:( Fast jag tagit hostmedecin?!



Ett Riktigt Gott Nytt År Från Oss Alla Till Er Alla!!

P.S! Vi kanske synes på gården vid tolv slaget;)

2008-12-30 @ 14:58:43
Postat av: Kajsa

Jag tyckte du var fin i håret före åxå! Vad synd att du ska till och snörvla nu när det blir nyår och allt! Hoppas det nya året blir osnörvligt! Gott Nytt År!

2008-12-30 @ 22:16:40
Postat av: Åsa

Vill önska dig och din familj ett gott slut och ETT GOTT NYTT ÅR!

2008-12-31 @ 15:21:29
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: /B

Snygg i håret - både före och efter! Jag ska nog krudelutta mitt fejkhår lite inför kvällen... hehe... Undrar om öäven ett fejkhår borde skyddas med sånt där medel? Jag har aldrig använt värmeskyddjox och vet inte ens i vilket skede det ska i håret?!

Gott nytt!

/B

2008-12-31 @ 16:03:05
URL: http://lyckligagatans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0