En saknad trasdocka

Ja så hette föreställningen där Ida var med i. Den var jättebra! Handlade om finska krigsbarn som skickades till Sverige. Jag fick blinka ett antal gånger för att inte börja lipa.Mamma var med o hon lyckades iaf inte blinka bort gråten. Skolbarnen har också fått vara o titta på den, på dagtid. Sista föreställningen är idag på morgonen.Ida o de andra småbarnen har inte varit med på dagföreställningarna. Idag skulle Nordnytt gå o se den. Spännande!

Det här fotot är taget innan det började. Liten Ida på stora scenen.
image541

Och här ser hon så allvarlig ut, men det skulle hon också.  
ida svartvit

Min goa unge *ler*
Hon fick feber igår kväll. Var varm som en kamin inatt, men nu har hon bara 38,1.

Nu ska jag sätta mig i soffan o mysa med lillskorpan.

Kommentarer
Postat av: Eira

Krya på sig lilla Ida - här är också sjukstuga, Milla har 39 graders feber o Oskubosku har 40... så den här helgen går i lugnets tecken.

2008-02-22 @ 19:05:08
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Veronica

Krya på dig Ida!
Jag har också tappat rösten.. eller inte helt men är hes.Dennis är int så matfrisk som han brukar så han har nog också nånting på G:-/

2008-02-22 @ 20:29:03
Postat av: Kajsa

jag har inte sett den själv men dom som sett den har tyckt att den var jättebra! Många i publiken fick gråta.

2008-02-22 @ 21:29:37
Postat av: Lisa

Ja verkligen. Stolt som en tupp är jag, och njuter av varenda minut, njuter precis så som hon njuter när hon tar sig en god tupplur :)

2008-02-23 @ 09:46:00
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Sussi

Här är det oxå sjukstuga...hela familjen. Hosta och hög feber. Gjorde ett tappert försök att jobba idag. Tji fick jag..nu mår man som en gammal strumpa! Hade velat se föreställningen. Den verkar bra. Hoppas Ida blivit frisk! Kram

2008-02-23 @ 22:12:42
Postat av: Sara

Japp Karungi OCH Kukkola ;)

2008-02-24 @ 11:38:24
Postat av: Lisa

Ja nej jag fattar heller inte. Men det är nog som Knutte säger, när man är barn ser världen annorlunda ut :)

2008-02-24 @ 16:59:03
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Leen

Det var ju t o m ett litet inslag om föreställningen på Kulturnyheterna på SVT igår!! Åsså en av pojkarna i NSD. Jösses vilka kändisbarn! :)

2008-02-26 @ 07:28:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18317
Postat av: Anna

Vad söt hon var Ida i sin klänning. Jag har oxå hört ryktas om att den var jätte bra föreställningen.
Jo köket blev jag nöjd med, nu är det inte mycket kvar merän ena balken i taket, den har han börjat med :) och sen lister runt fönstren och så måla dom. Sen ska jag börja sy mina gardiner, har köpt nytt tyg som kommer att passa perfekt. Men jag vet inte hurdana jag ska göra än. Du vet när man har en massa djur, framför allt katter som ligger överallt så ser gardinerna ut som små rya mattor!!!! Så i det ena fönstret vid källar trappan blir det nog en kappa för där är Ozzy jämt.

Nå han är nu inte så givmild så han går ut på stan och köper mig nya blommor varje vecka. Om sanningen ska fram så jobbar han varje fredag åt renhållningen. Och då kör dom Maxi som rensar ut veckans blommor osv. Då tar han åt mig nya :) Men tanken på mammsen är ju snäll han kunde ju välja att bara pressa dom.
Ha det gott och hoppas ni är friskare där på ön

2008-02-27 @ 15:43:18
URL: http://wiccan.blogg.se
Postat av: Fabianemma

Nice site, Keep it up

2009-02-23 @ 09:25:58
URL: http://fabianemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0