Mmmmmuffins

Idag har  vi bara tagit det lugnt. Varit hemma o städat lite o grejat. Såå skönt att slippa ha några tider att passa o fara o flänga runt halva kommunen.

Har dammsanerat sovrummet. Det behövdes! Bar ner en av bokhyllorna till källaren, där får böckerna bo. (och samla damm bäst de vill)
Anka, vi kan måla hyllan nån helg när du kommer o ger mig inspiration. :)

Soffi o Anders var förbi på en kvällsbastu. Försökte glädja dem, mitt i alla sorg, med lite muffins. Sorg pga Anders morfar gått bort. :( 

Lillis muffins var såå goda. Hälften var Dajm-muffins o andra hälften med jordgubb. *slurp*
Där ser du Robin, sånt missar man när man inte är hemma. *försöker se sträng ut*

Slänger in en bild på muffinsen. Sen är det dags att nanna.
muffins

Kommentarer
Postat av: Åsa

Å maj gadd vad goda de ser ut att vara!
Jag bakade också igår, en kladdkaka och jag dekorerade med vit blockchoklad (som fick smälta). Den blev också mumsig.. mmmm

2008-02-11 @ 08:26:14
Postat av: Grannen

JAg har också börjat lite igår och byta gardiner och dammtorka.. ska fortsätta idag;-) Det är så skitigt o dammit.. USCH!!
Nej nu ska jag göra iordning oss för en prommis ut i solen:-)

2008-02-11 @ 10:13:10
Postat av: sara

Oo finns det kvar några muffins? ;)

2008-02-11 @ 10:40:59
Postat av: MorsanBaloo

Åsa: Åh slurp,låter himmelskt gott!
Grannen: Hurtiga du! :)
Sara: Tyvärr, inte en enda. Det var rykande åtgång på dem.:)

2008-02-11 @ 11:38:19
Postat av: Sara

Ojhopp men då får du be Lilli baka så det finns när jag kommer och hälsar på här nån gång ;)

2008-02-11 @ 16:19:25
Postat av: MorsanBaloo

Sara: Jepp,det ska jag. Kom nääär du vill. Alltid välkommen =)

2008-02-11 @ 16:23:51
Postat av: Syster yster

Idag 12 februari!!!
Ja må hon leva, ja må hon leva...* sjunger med fantastisk Carola röst *
Gammal blir du oxå men ack så vacker ännu...*ler*

Visst kommer jag och målar men hur ska vi nu enas när allt ska bara vara vitt för mig..hi hi
Och dom goa myffinsena antar jag att det finns ikväll av :)

Åhh vad mysigt det såg ut i Kemi snöslott, fast du och Ida såg då inte alls imppade ut :)

Ha en bra dag syrran..love you, du är bäst...

2008-02-12 @ 08:03:53
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Lena

Fyller du år idag? Stort grattis!! Håller med din syster att du är vacker som en dag fortfarande :) Grattis, grattis än en gång!

2008-02-12 @ 08:24:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18317
Postat av: Kajsa

Fina muffins och fint kakfat!!!

2008-02-12 @ 08:42:19
Postat av: Karolina

Mums så gott det ser ut!

Grattsi på födelsedagen :)

2008-02-12 @ 20:00:25
URL: http://river.webblogg.se
Postat av: Sussi

Hörde minnsan att du fyllt år. Grattis grattis från oss på Strandvägen. Kram.

2008-02-13 @ 23:55:51
Postat av: Åsa

GRATTIS på födelsedagen!!! Eller ja, en dag eftåråt dåå..

Din födelsedag till ära var jag ju i Happis!! Men jag hittade inte till festen! ;) Närå, jag åkte dit med mina föräldrar.. men rackarns att jag inte visste om att du fyllde år innan jag åkte dit.. :)

GRATTISKRAM!

2008-02-14 @ 08:56:11
Postat av: Åsa

Eh... TVÅ dagar efter menar jag.. och jag var förståss i Happis dagen efter.. Hrm.. trodde det var igår ju! Nåja, grattis TVÅ DAGAR I EFTERSKOTT!!

2008-02-14 @ 08:57:12
Postat av: Karolina

Tittar in och önskar en trevlig alla hjärtans dag!

2008-02-14 @ 08:58:13
URL: http://river.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0