foton

Eftersom jag är så kass på att blogga så tänkte jag dela med mig av lite foton iaf.
Under julen var vi ju en hel drös med folk här, folk som både gillade att dansa o andra som blev smått tvingade att dansa. ;)

dans ida
dans robin
dans fia
dans anders

Synd att man inte kan lägga upp en filmsnutt här. Har väldens härligaste dans-på-rad sekvens. ;)

Sen har vi ju kalasat i flera dar här. Lillis gerbera blomma är så här fin.
lillis gerbera

Och karigubben han har också fått en gerbera. :)
karis gerbera

Såna här snajsiga thekoppar med fat fick Lilli av Mozzi.
vanilja mugg

När Ida hade kalas var det givetvis en liten fiskedamm här. Lucas var gammelgäddan. :)
Såna här konstiga saker fiskade de upp:

fiskedamm
fiskedamm 2
tack o lov lyckades de fiska upp en helt vanlig godispåse till sist.

fiskedamm 3

Presentöppning
presentöppning

Så där, det var nog alla foton för idag. Eller nä, slänger upp ett foto på mig också. Taget på Robins dop för en 19 år sen. :)
image481

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh jisses.. du ser ju bara hur oskuldsfull ut som helst på bilden! *fniss*

Tack för titten på alla fina kort, ni ser ut att ha haft en kul danskväll! :)

2008-01-18 @ 14:39:58
Postat av: Annika

Guud vad roligt det var i julas med dans lektionen, ha ha ha . Muffa is still going strong och lär sina pojkar ha ha ha synd att det inte fanns på film.

Åhh helletuttane kommer ihåg när du var så där ung *ler nostalgiskt*men det är ju hundra år sen :)
Usch vad gammal du är nu...*fniss*

jag hinkar i mig te här, tror att jag åkt på magsjukan eller den lär komma...urk vad illa jag mår...hm...din dotter är ju här, kanske hon inte får komma hem på 1 vecka hi hi

kraamz

2008-01-18 @ 19:56:58
URL: http://tjarhovets.se
Postat av: Anonym

Om man är kass på att blogga och lägger upp flera bilder med tillhörande text så är man ju plötsligen inte det. :)

2008-01-18 @ 20:56:52
Postat av: Veronica

Vad kul med dans!
Fina foton på dansandet och inte att glömma på Idas kalasande och presenter;-) Alltid lika intressant och se foton du lagt upp på din blogg.
Och så Snygga Fia på sista fotot...*inte har du ändrats så mkt på de 19årena*

2008-01-18 @ 20:56:59
Postat av: Lisa

Haha, ja det kan nog ha låtit en aning fel ;)

2008-01-18 @ 23:26:42
URL: http://llllisa.blogg.se
Postat av: Kajsa

Du är dej lik!

2008-01-19 @ 09:34:00
Postat av: /B

Haha, du är bara en liiiiten flicksnärta på bilden ju! fast du är dig lik. Absolut!
Blir du inte supersugen på en bebbe nu när barnen fått en minikusin?
:-)
/B

2008-01-19 @ 19:21:26
URL: http://lyckligagatans.blogg.se
Postat av: Lena

Jäklar vad ni dansar! Kul! Själv "dansar jag aldrig nykter" liksom min idol Uggla. Och på dopbilden är du lika snygg som vanligt :)

2008-01-20 @ 21:01:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18317
Postat av: Nicolaikamilla

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2009-10-07 @ 09:42:22
URL: http://nicolaikamilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0