mitt i natten

Jahapp så var det natta igen. Jag är nog en riktigt nattuggla eller rugguggla? ;)
I torsdags fyllde ju Ida år och syrran med familj o mormor o Minna var hit. Jag var rätt trött så jag var nog inte så värst trevlig,eller. *sorry*  Och imorgon, eller det är ju eg idag ef klockan är så mycket, är det dags för kalas igen. 10 flicks håhåjajaa :)
Kari har blåst ballonger för glatta livet, Lucas har knytit fast dem i snöre, Ida har städat sitt rum och jag har förberedit fiskdamms-godispåsarna bl.a

Idag , ja ja eller igår, fyllde min kära systeryster år. Grattis! =) Tror det var 26... ;)

Grattis även till lilla Elsas stolta föräldrar o syskon. Jag kommer inte att våga närma mig bebben,vill ju också ha en! :) Funderar på att beställa en RockStar nappflaska till henne. Det är Bon Jovi som designat den. *ler*
Lyssnar just på deras "Born to be my baby" låt. *underbar* "...only god knows the reasons but he must have had a plan cause you were born o be my baby..."

Hm, jag plockade ner vardagsrumsgardinerna häromdan och har ännu inte satt dit några nya. Ser lite kalt ut. Funderade på att köpa nya,så då är det ju ingen idé att stryka o hänga upp dom gamla för bara några dagar? Håll med mig nu. :)

Näh, nu är det slut flummat för idag. Ska ta och fixa naglarna o sen sova. Konstigt det här med naglarna! Enda gången mina naglar börjar växa så det knakar är när jag varit gravid o jag är helt hundra säker på att jag inte är gravid men ändå så växer dom som fan. Skumt! Funderade med Carro om det var nån sorts kompensation för att man blir äldre, att man liksom i tröst får lite finare naglar? *garv*
Just,det, skulle sluta flumma.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Veronica

Visst är BonJovi nappflaskerna super snygga,
har också LÄÄÄNGE tänkt beställa till Dennis men varit snål..Eller de heter ju ekonomisk;-)
Håller med att de inte är nån ide och hänga upp gardinerna om du en gång tänkt köpa nya.

2008-01-12 @ 08:38:06
Postat av: Sara

Tack så mycket! :D

2008-01-12 @ 13:36:25
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Lena

Gardiner är överskattat. Själv är jag helst utan gardiner helt men då tror folk att man är mormon eller vad fan det nu heter så jag har enkla gardiner eller rullgardiner i fönstrena :)

2008-01-14 @ 10:34:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18317
Postat av: Kajsa

Helt onödigt att sätta upp gamla gardiner för några dar!!!

2008-01-14 @ 21:56:55
Postat av: Ivermerethe

I kinda like it. Thanks!

2010-12-02 @ 10:18:52
URL: http://ivermerethe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0