Så är helgen över igen

Iof så gillar jag ju måndagar... det blir lugnt när alla far till skola/jobb. Då sätter jag mig på det tysta kontoret o vänder blad. *garv*
Systra min kom ju i fredags, vi åt, färgade hår, bastade och snackade skit. Lördag var ungefär likadan. Trevligt :)

Idag tog jag en superraid med dammsugaren. Trodde fan jag skulle svimma där ett tag. Fort ett kallt glas med vatten o c-vitamin, sen fortsätta. På eftermiddan for jag, Ida (min ständiga skugga) och Jesse till IKEA. Hämtade upp syrran först. Där strosade vi omkring o kände/klämde på allt. Käkade middag o fortsatte handlandet. Träffade Mossi med karl men sen försvann de. ;)

Köpte lite lådor som jag har satt ovanför garderoberna i sovrummet. In med allt tjafs (filtar,överkast o dyl) i dem, ser riktigt stiligt ut nu.Och säkert bättre ur damm-synpunkt.
blommig låda 2
blommig låda

Köpte även hyllplan, som jag betsat mörka, som jag ska eh, som Kari ska sätta fast ovanför databordet.
hylla
konsoll
Till hyllorna inhandlades bruna skinn liknande boxar. Har rensat bland cd skivorna så nu är det lite ordning där också. Ja alltså, en av boxarna innehåller Musik o den andra Viktiga skivor.
nostalgi box
Och nu när jag ändå rensade så passade jag på att rensa bland allt mysko som jag samlat i databordets lådor. Jeeesus! Mest shit,men hittade (äntligen) husritningarna! Som jag har sökt dem! Nästan slitit av mig håret för jag har inte fattat vart de tagit vägen. Längst in var de också. Databordet är enormt djupt så de var bra gömda.

Jahapp...........nu slog den ökända bloggtorkan till igen.
Hm, tar en rök så kanske jag kommer på nåt att skriva. *springer iväg*
Så där, jo jag glömde ju skriva att jag köpte två nattlampor till smågrabbarna. Jättefina
lyktalampa

Sen blev det lite bra-att-ha-saker som galgar osv. Just ja,dessa två lådor köpte jag ju. Den mindre har jag i köket och grabbarna fick den andra. Blev nästan kär när jag såg dom. Billiga var de också, typ 50 spänn eller nåt.
emu låda

Träffade storsonen på IKEA, han jobbade. :) Känns så bra att han jobbar och att han sen jobbar på min favorit affär,det är ju ännu roligare. :)

Nä, nu bör jag nog logga ut och närma mig sängen, det är tidig uppstigning imorgon.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Karolina

Ja, tänk vad fort helgerna går!
Verkar som om ni hade en toppendag på IKEA

2008-01-28 @ 08:48:55
URL: http://river.webblogg.se
Postat av: Mozzi

Jojjo, åka till ikea utan att meddela mig nåt *tittar med onda ögat*. Nåja jag fick med guuben, och då blir det ju inte så mycke shoppat.... men joo värmeljus och en vit pall =)

2008-01-28 @ 10:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0