Så här

Nu är hyllorna på plats. Jag blev ruskigt nöjd.
Före
databord före

och efter
databord efter

Och här ett till foto :)
nyhyllorna

Här är en närbild på Idas hus. Jättefin!
idas hus

Och en närbild på cd lådorna
nostalgi boxarna

Nu ska jag göra tidig kväll, är trött som en gnu.

Imorgon bitti far jag med småpojkarna och lill-ida till tandis. Få se om lilldamen öppnar munnen den här gången. *ho ho ja jaa*

Nattinatti

ps. Jag ska kopera de där hiskeligt gröna pappren så de blir vita o fina. Det var ett bra tips från grannen eller var det grannens syrra? *teflonminne*

Kommentarer
Postat av: Mozzi

va fint det blev! kan man inte rama in papprena (antar att det är skolschema el nåt sånt)el sätt en rostfri anslagstavla under hyllan och fäst dom på den/ mozzin nixinurkka....=)

2008-01-28 @ 22:49:53
Postat av: Veronica

Det blev snyggt:-)

2008-01-29 @ 09:34:11
Postat av: Anna

Jopp, ska fota och sätta in men har inte haft ork till det. Det är det att det är lite krångligt, Dannes dator är så himla full så man kan inte ta ut foton på den. Då börjar fanskapet att gnälla (datorn alltså) för lite diskutrymme!!!! Min daor är nerpackad så jag måste alltid ha i alla kablar osv och ibland känns det så jäkulens jobbigt :) lat som jag är.
Men det blev skit fint med de där lådorna, måste oxå gå och införskaffa till Danne, han har allt i orginalboxarna, du vet cd lådor och sånt. Det skulle ju se betydligt trevligare ut om man satte såna som du har :) Det ska jag fixa imorgon redan :))
Bra med bloggar man inspirerar varann, skit bra

2008-01-29 @ 10:56:27
Postat av: syrran

Guud så snyggt och läckert när du betsade hyllorna( billigt blev det ju oxå)

Håller med dig att dom gröna papprena måste väck..:)Jag ska härma dig och göra likadant i min dator hörna men allt blir vitt förståss...

Kraamz

2008-01-29 @ 15:06:07
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Sara

Pappa har nu köpt en bok från bilprovningen där man ser vad det har funnits för fel och vad som varit bra vid bilprovningar.
Så nu har jag hittat två Nissan primera 2,0 (båda i Umeå) och två Mitsubishi Carisma (en i Luleå och den andra i Umeå)
Vi ska till Umeå nästa helg så det passar ju bra :)
Audin hade inte fått bra i testet plus att nån som hade en firma som pappa snackade med sa att inte ens han skulle ha haft råd att ha en audi (eftersom det är så dyrt att fixa dom), så då har nog inte jag heller det ;)
Jag vet inte när jag ska komma, när får jag?:)Ska till Gällivare på tors eller fre (begravning, vet dock inte ännu vilken dag det blir, får se hur vädret är)

2008-01-29 @ 19:32:26
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Irina

Hahaha tinar gör man ju men daaah vi har ingen bastu i huset....

2008-01-29 @ 19:36:55
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Lisa

Snyggt och orgasniserat :)
Och ja, about sing star.. superkul! Bästa var ju att man kunde vara askass på att sjunga, så länge man krasslar på de höga tonerna man har så får man poäng! Och så skruvade vi upp volymen på tv:n och sjöng i lag - ingen hörde någonting annat än sig själv, om ens det ;) Perfekt för mig som älskar att sjunga, men inte kan!

2008-01-30 @ 09:26:33
URL: http://llllisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0