Seskarö IdrottsFörenings 40 års jubileum

Igår hade vi då vårat jubileum. Dagen började med olika aktiviteter uppe på plan. Jag och Carro var lekledare och hade gjort olika banor till barnen. Sen hade vi även en mångkamp där tre lag deltog.
Tack o lov hade vi underbart väder!
Här kommer lite bilder från dagen.







Lucas var våran hjälpreda som blev lite trött ett tag... I korgen hade vi godis till barnen. :)


Fotbollssektionen hade fixat olika sorts roliga plank.






Här är det vinnande laget! :)


Sen på kvällen hade vi middag och utdelning av en hel del standar,medaljer,diplom mm

Styrelsen fick också en finfin medalj. (en saknas på fotot)



Efter middagen började bandet att spela. De var jättebra!


Summasumarum= en bra dag och kväll

Tjilevipp, nu ska jag dricka kaffe med Mozzi.

Edit...
Hoppsan, glömde ett foto.
Dramix-tjejerna uppträdde också. Här två överförfriskade fotbollssupporters. :)

Kommentarer
Postat av: anisa

Hmm, månne domarna räknade poängen rätt??? ;)

2008-07-13 @ 15:23:43
Postat av: MorsanBaloo

haha Jag vet att det såg lite illa ut med tanke på vilka som vann, men vi var heeelt ärliga. Så klart. :)

2008-07-13 @ 17:11:18
Postat av: anisa

Jag vet!!:D

2008-07-13 @ 18:18:33
Postat av: Åsa

Jag glömde kameran igår och var lite ledsen för att jag inte hade några bilder från vårt uppträdande:-( Visst inte gör det väl nåt om jag lånar din bild på Sussi och mig till min blogg, va? Snälla!

2008-07-13 @ 22:44:51
URL: http://asalindgren.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du Hade Ingen bakis antar jag;) Vad skönt!

De blev ingen utgång för mig, Gubben fick någe infall och skulle ut.(inte ofta de händer?!)

Nåja min tur nästa gång;)

Ni ser iaf ut och ha haft en bra dag/kväll.. Nice!

Fina bilder, och Lulle som alltid är så snäll som ställer upp! imponerande :)

2008-07-14 @ 14:12:44
Postat av: Lucaaaaaaaaaz :)

Allways

2008-07-14 @ 18:48:13
URL: http://www.lunarstorm.se/lefthand
Postat av: Viktorellen

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2008-11-26 @ 08:12:25
URL: http://viktorellen.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0