Avslutning

I förrgår hade vi vårfest i Tromsö. Vi grillade,fikade och gick en tipsrunda.


Tyvärr var det svåra frågor så vi vann inte. *s*

Sen var det den obligatoriska brännbollsmatchen. Barn mot föräldrar.
Ida har ju väldigt hjälpsamma bröder, det märktes även igår. :)



Jag tror att det här var ett tappert försök till fusk från föräldrarnas sida... Såå många kan ju inte springa bara för att det var sista slaget. Tur domarna var hårda o inte lät sig luras. :)


Här kommer Ida ruchandes


Imorse var det avslutning i kyrkan. Här är mina fina "minstingar".


Jesse fick blomma o en peng för att han slutar 6.an plus att han fick ett stipendium för gott kramratskap.



Ojoj vad lipis jag blev av det! Man fick öht gråta en hel del där. Fröken Annelie slutar o hon avtackades. Både fröknar,barn o föräldrar grät. :( Och inte blev det bättre av att sjunga den blomstertid nu kommer.... Hujja... ;(

Men nu är det färdiglipat. Nu börjar barnens sommarlov! Skönt :) Men innan jag kan njuta av den ska jag o nattvandra ikväll. Lär ju vara mycket fylla på stan. Man kan ju hoppas att det blir dåligt väder med regn o rusk. *skrattar elakt*

Nu ska jag samla ihop kidsen o fara till kiosken på avslutnings-lunch :)

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh va kul för Jesse krama honom(min favvokille) grattis från toy-pia

2008-06-12 @ 12:36:15
Postat av: Veronica

Kul att Jesper fick stipendium! Grattis:-)

Jag hade också svårt och hålla emot tårarna...

Jasså de blir och nattvandra ikväll, har ni fått förstärkning? Såg att ni var i H-Bladet för nån vecka sedan.

2008-06-12 @ 12:46:23
Postat av: Blommig

Hej!

Kul att hitta din blogg!

Va kul att se bilder från vårfesten! Vi glömde ju kameran på skolan!

Jo det blev riktigt grinigt i kyrkan. Jag kunde inte hålla mig när jag såg flera barn börja gråta.

Glad sommar

//Annelie

2008-06-12 @ 13:26:26
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Anka moster

Åhh grattis jesse , nu lipar moster oxå en skvätt. Ha nu en sköön sommar alla kidsen.



Och Fia , vi lär lipa mer på Måndag när vi får se och lyssna på Bon Jovi!!! Hesa here we come the old sisters hi hi



2008-06-12 @ 14:33:06
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Kajsa

Skolavslutningar får en alltid att lipa till lite...min prinsessa fick åxå ett stipendium...Vad roligta tt din pojk fick för gott kamratskap! Det är ett stipendium som står högt! Grattis till honom!

2008-06-12 @ 22:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0