bla blaa blaaa

Söndag.... en skön dag eller hur? Inga tider att passa o man kan välja själv vad man ska göra. *njuter*
Det här sportlovet kom i grevens tid. Började känna att jag dragit på stressnivå till max, så nu ska jag bara känna lugnet o  inte stressa alls.

Fredagen avslutades, som vanligt, med Lilla Vasaloppet. Lite foton därifrån.
petter o jesse i ,ål
lucas skidrarida med vänner

Hm, är så länge sen jag skrivit att jag inte har glömt bort hur/vad man bloggar. ;)
*lalallalalalalalalalala* ja det är heelt blankt i hjärnkontoret. Måste kika på nyheterna för att se om det hänt nåt.
Den där knäppgöken på Ekfors kraft ---> http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=3282862
äh,kan ingen bara råka köra över fanskapet?

Melodifestivalen igår var helt okej tyckte jag. Rätt låtar som gick vidare.

Har lyckats se de senaste avsnitten av Let´s dance och gu´vad jag gillar Tony Rickardsson. Han är klart bäst! :)
Att den där stirrande finskan åkte ut förra veckan var helt okej. Säger som morsan "sillä on hullunkiilto silmissä"

Näpp, nu ska jag testa min nya hår-krullidull-grej. Ser ut så här 
 image545


Kanske kanske att jag lägger upp före o efterbild... kanske :)

Kommentarer
Postat av: anisa

Visst får du länka till min blogg. Jag länkar din på min;)

2008-03-02 @ 17:58:04
Postat av: Taraldtilde

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2008-09-12 @ 12:16:23
URL: http://taraldtilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0