Juha Mieto och jag

Imorgon kommer jag nog inte att kunna komma ur sängen själv. :( Tänkte ta mig en liten skidtur men ef Kari bestämde dig för att följa med blev det en låååång jävla skidtur. Gaaah! Hotade honom med diverse våldsamheter när jag insåg att han lurade mig på en alldeles för lång tur. Inte för att jag vet hur långt vi skidrade men det tog nästan 1,5 timme! Ni hajar va, jag som inte ens kan skidra! Insåg iaf att jag måste köpa mig egna skidor, för Lulles är def inte gjorda för mig. Inte en uns till glid, fick stava som en tok t.o.m i nerförsbackarna. Medans Kari gled huuur långt som helst o nästan körde över mig.
Jag var röd som en kräfta o svettig som bara den när vi äntligen kom hem. I ren glädje över att lyckas ta mig ända hem så bestämde jag mig för att inte mörda Kari iaf, även fast jag sa det där i skogen, i nån uppförsbacke. Snällt va? ;)

Har haft puzzel-mani i flera dagar nu och är snart klar med puzzel nr 4 .

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad det måste ha kännts skönt att komma hem efter en sån lång skidtur!

2008-03-04 @ 08:15:50
Postat av: veronica

*asg* sorry att jag skratta..lät bara hur kul som helst;-) *stava i nerförs backe:-D*
Fast De lät tufft, Stackars dig!
Men lite nöjd är du säkert iaf:-)

Pussla de är ju skoj!

2008-03-04 @ 09:23:50
Postat av: Lisa

Haha, skoj han är morbror ;D

2008-03-04 @ 16:35:14
URL: http://llllisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0