Onsdag

Igår var jag och tjejerna i Kemi och shoppade. Hittade , som vanligt, inget till mig men både Lilli o Ida hittade en massa fint till sig. Här en bild på Idas kläder. Damen poserar en aning ;)
image551

När vi kom hem hade Lilli fått feber. För mycket shoppande kanske? ;)
Smågrabbarna for på LAN och Robin jobbade och sov i stan.

Idag kom Idas kompis hit o lekte. Vi tog en skidtur i det underbara vädret. Jag bara älskar solen! *ler lyckligt*
Måste bara säga att Ida är grym på att skidra! Inte är det mina gener men stolt är jag ändå. :)

Lilli stackarn har legat på soffan hela dan. Febern har stigit från igår.
Robin kom hem efter jobbet och smågrabbarna har varit hemma o sovit o ätit o är åter på LANet. Jag åkte till Mozzi på fika i kväll. Goda bullar :)
Nu ska jag försöka få färdigt pusslet som invaderat halva köksbordet. I morgon är det Soffis födelsedag, så vi åket till stan o firar henne.

Baj Baj

Kommentarer
Postat av: Lucaas

jadåå lanééé usch är trötter

2008-03-06 @ 04:48:28
Postat av: Veronica

Vad fint Ida Poserar,fina kläder till en fin dam;-)
Ser att ni ännu har febern som härjar i huset, vad tråkigt!! Lilli; Krya på dig!
Tänkte kika in *tror de var Tisdas* efter prommisen, men du var nog inte hemma, bilen var borta. Nåja vi får ta de här när febern härjat färdigt hos er.
Visst är de sååå härligt med sol!!
Och du/ni skidrar flitigt, skönt:-)
Ha de,vi synes ev ute i solen:-)

2008-03-06 @ 09:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0