Skidtur

Jag o tjejerna for på en skön skidtur. Ja ni läste rätt: jag har skidrat. :)
Vi upptäckte en paparazzi i skogen så det finns t.o.m fotobevis. Paparazzin hade även en vätskekontroll uppe vid plan. Energidryck till mig o Lilli och en Pucko till Ida.
Eftersom vi skulle göra ett eget spår hemåt gick minst 10 minuter till att få upp Ida från ett dike. Vi skrattade mer än "räddade" henne. Men jag bannade även Lilli,som hade täten o tyckte att det var finfint att åka över lite diken. Vi lyckades iaf komma hem med alla kroppsdelar o alla stavar o skidor i behåll. :)
Och så fotona:

mamma o ida skidrar
lilli in the hood
mamma in the hood
vätskekontroll
image550

Kommentarer
Postat av: Anna

WOW Fia, du har vågat dig ut på de långa obegripliga sakerna!? Det är inte bara åt dig din syster haft roligt, jag provade ju hennes skidmaskin, hon garvade så hon vred sig på golvet. Jag fattade nada! Hon skrk mellan fnissen, märker du inget??? Neä säger jag vadå? Du skidrar ju baklänges!!!!
Ha det gott i skogen

2008-03-02 @ 18:08:59
Postat av: /B

Wow, vilket spänstfenomen du är Fia! Själv köpte jag nya skidor åt mig & peter för ca 6-7 år sedan och vi han använt det *ärhum* EN gång. E-N gång. Skämmes...
:-)
/B

2008-03-02 @ 19:41:42
URL: http://lyckligagatans.blogg.se
Postat av: mozzi

har du inte lite korta stavar????

2008-03-02 @ 19:52:15
Postat av: veronica

Vad skönt de lät.. eller kanske inte, ganska jobbit:-) Fast jag har också tänkt pröva på de, när de nu blir?
Såg nu först kommentaren på min blogg...
Jag kikar förbi nån dag till veckan, tycker också de är tråkigt att Ida int kan komma till oss!
Vi synes..

2008-03-02 @ 20:24:11
URL: http://www.verco.webblogg.se
Postat av: Mia

Låter och ser ut som om ni hade en härlig skidtur. Visst är de roligt när man typ åker 1 gång vare 10:e år. =) Tur Lilli tränat i skolan. Sköt om er o hoppas er vecka blir fin med sol.
Kraaaam

2008-03-02 @ 21:36:36
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: Åsa

Men jisses vad hurtigt! Och vad lämpligt att det var lite paparazzis där ute i skogen! ;) Har ju skidspåret 15 meter från huset typ.. och det var nog minst 16 år sedan jag åkte. :P

2008-03-03 @ 08:15:49
Postat av: Mamma Linus

Man måste ju snoka förbi här med, Men vad Hurtiga ni är.:)

2008-03-03 @ 11:01:32
URL: http://marey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0