Fredagens rännande

Igår morse (07,15) åkte jag till Kemi för att hämta Lilli och de andra i Stationsgänget. Tyvärr var tåget en timma försenat så jag var tvungen att spendera den timmen med att shoppa. ;)
Äntligen var min lillgumma hemma! De hade haft en bra resa.Och hunnit träffa moffa både på dit och hemvägen. (ni som inte vet så har Lilli varit i Tallin en vecka)

När vi kom till Happis åkte vi till Soffi o Anders på frukost. Hem till Seskis för att lämna av Lillis väskor och sen vidare till Luleå för att köpa bil till Robin. Mina passagerare somnade en efter en, och jag kände hur gott jag skulle sova om jag bara fick. :) Nåväl, framme hos bilhandlaren gjorde vi affärer och Robin med vänner åkte hem i den nya bilen. (En Ford Mondeo)
Jag o Lilli var på McDonalds och käkade en burgare.Gott!
När vi var tillbaka hemma igen kände jag att jag bara måste sova ett tag. Däckade på soffan direkt. Zzzzzzzzzz Efter en timmes sömn var det dags för stan igen...hade lovat att hjälpa Sofia o Anders med flytten. Deras superfina 3:a på Ripvägen är verkligen perfekt för dom. Vi packade upp lådor, käkade lite,asgarvade mycket och hux flux var klockan halv elva. Thank you and good night
Sov som en sten när jag kom hem..............................

Jag och Ida har preppat oss med varsin allergitablett. Hoppas det inte blir lika jobbigt idag för Ida som det hade varit  igår. Hennes ögon ser helt för hemska ut. :(  För att inte snacka om Ankas ögon! Herregud vad svullna o röda.

Nu ska jag gå och känna hur varmt det är ute. *susar med morgonrocken ut på trappan* Ganska varmt, men framförallt soligt. Ska fortsätta rensa jordgubbslandet. Blev så inspirerad av Saaras perfekta jordgubbsland. Här ska också röjas,rejält. :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Ford mondeo, vilken årsmodell? Jag har ju också en ford mondeo ;D

2008-05-31 @ 10:49:09
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Annika

Det måste vara extremt mycket pollen i luften nu. Wille ser oxå för hemsk ut, så här illa har det inte varit på flera år!

2008-05-31 @ 20:33:29
Postat av: Kajsa

Men så du har susat omkring på vägarna. I bland får jag åxå sådana dagar och då stannar jag vid vägkanten så många ggr att ungarna tycker det skulle ha gått snabbare med buss...

2008-05-31 @ 21:54:01
Postat av: Sara

Oh, ja gör det! :D Jag väntar med spänning! Jag har redan 233 bilder från igår som pappa och jag fotat, men jag vill självklart ha fler :)

2008-06-01 @ 16:50:11
URL: http://saraa89.blogspot.com
Postat av: Corneliustindra

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2009-10-07 @ 09:00:27
URL: http://corneliustindra.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0