Utmaning

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

DIG:

1. Hur lång är du ? 164 ½ cm (halvan är viktig)
2. Vad vill du bli när du bli stor? Hrm, är ju redan stor men svarar morgonpigg!
3. Vad pluggar du ? Inget
4. Har du långt hår ? Ja, har aldrig haft så här långt.
5. Vilken hårfärg har du ? Oftast mörkbrunt/svart, färgat så klart.
6. Sminkar du dig ? japps, ofta och mycket
7. Har du haft sex senaste månaden? Jopp
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Mörklila
9. Har du kysst någon idag ? nej

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ? Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Dum fråga, båda så klart :)
3. Hur många syskon har du ?  En storasyster
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Puss o hej
5. Hur många ställen har du bott på ? Måååånga olika hus/lägenheter men bara i en och samma stad.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Nå gubben så klart ;)
7. Vilken familjemedlem är snällast ? Oj! Barnen är alla olika men alla är nog lika snälla faktiskt.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Idag drack vi kaffe och i helg bastade vi.Och givetvis har jag hunnit babbla i telefon med henne också.

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ? Hm, drack morgonkaffe med en och i söndags var jag o hälsade på en annan vän.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Hujja! Jag gillar inte att sova borta. Jag sover hemma punkt slut.
3. Har du kysst nån kompis ? Säkert
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Är nog kompis med många ex
5. Vem har du varit kompis med längst ? Få se, är nog Frankie och Marsa
6. Vem känner dig bäst? Syrran tror jag
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Japp
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Njä

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? Har nog inte skrikit åt dem sen jag var tonåring.
2. Klä dig annorlunda ? Nej men tråkigt
3. Vara dig själv ? Försöker iaf
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? No way!
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Alltså,jag fiser typ aldrig. Det är sant. :)
6. Pierca dig ? japp, har en i ögonbrynet och har stora planer på en i läppen och en i bröstvårtan. :)
7.Ha sex på offentlig plats ? *asg* Nej
8. Vara omogen ? Japp,barnasinnet ska man inte göra sig av med!
9. Äta småkryp ? Yäcki!

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ? Igår,men min mage gillar inte det.
2. När var du på semester senast ? Förra sommaren
3. Vilken färg är det på din tandborste ? Röd/vit
4. Är ditt hår tråkigt ? När jag fixar det är det snyggt,men mest har jag en tråkig hästsvans...
5. Vem såg dig naken senast ? Gubben
6. Hur ofta duschar du? Vid behov eller om jag fryser riktigt mycket. ;)
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? Om ett tag skulle jag tro,alltså vid 23 tiden. (Och sen säger klockan swich och huxflux är den 01.30 ändå...)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Kul att läsa, tack!



Och livet är nog aldrig så okomplicerat som det verkar...men ta det som en komplimang :)

2008-05-13 @ 23:39:29
URL: http://river.webblogg.se/
Postat av: syrran

ASG!!! fasiken vad du är mysig syrran..hi hi "vad vill du bli när du blir stor? - morgonpigg ha ha ha ...pissibyxan snart.Voi voi ..Och det är klart att jag känner dig bäst och gillar dig bäst leer' Du är det bästa som finns lilla systeryster min.



Men jag kan inte skriva i min hund blogg om detta så jag kommer inte att anta din utmaning fast jag nu läst det
myser*



Kraaamz..puss och hej :)

2008-05-14 @ 00:13:11
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: Syrran

ASG!!! fasiken vad du är tossig , " Vad ska du bli när du blir stor? - Morgonpigg..hi hi nästan pissibyxan ha ha ha Och det är klart jag känner dig bäst ler

Jag ska inte anta utmaningen, jag har ju faktiskt en hundblogg som tur är

Vad fina foton du tagit , svart vitt ...snyyggt.

Vi höres puss och hej..kraamz oxå, du är bäst little sis

2008-05-14 @ 00:19:45
URL: http://www.tjarhovets.se
Postat av: jag igen

inte var det meningen att skriva sååå mycket här, jag har jobbat natten så måste ha vart trött :) Fniss,kramz igen ändå

2008-05-14 @ 08:00:32
Postat av: Sanne

jag är också 164½ ;D

2008-05-15 @ 16:20:11
URL: http://rosanneniska.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oo du är ½ centi längre än mig ;)

2008-05-22 @ 11:51:00
URL: http://llllisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0