Bloggtorkan kanske släpper om

man börjar skriva? ;)
Det har varit ganska hektiskt med renovering och allt det vanliga så jag har knappt suttit vid datorn. Men nu tänkte jag lägga in en drös med hallfoton. Toaletten är inte klar ännu så dom fotona kommer senare.

Jag hade middagsgäster idag och passade på att få lite hjälp med ett krok-problem. *s* Så här såg det ut:



Konstig hammare?! Hahahaa, den funkade jättebra som stand in för hammare.  Nu fick ni en liiiiten glimt på min gäst.
Men vad har människan på sig??? Jo,det är så, gästen är mig syrra, som älskar att gå omkring med pyjamas. *fniss*


Hade inget bra foto på hela dig Anka, så jag ids inte blogga dom. Nu var jag snäll eller hur? :)

Slänger in lite andra bilder från hallen.















Har ännu lite småpyssel kvar att göra (har mutat Kari så han kommer att måla den fula toadörren vit) men jag känner redan att jag bara älskar den nya hallen! :)

Fredag imorgon...veckorna går så fort! Åker till stan i morgon, gör lite ärenden och har lyckats fixa "alla" möten till samma dag. Så klockan 13.00,14.00 och 15.00 är jag på olika möten. :)

Kanske jag träffar tomten också där i stan? Vore ju på tiden om jag också skulle påbörja klappjakten.

Höll på att glömma fotot på Ida och Soffis härliga bebismage.


Näpp, nu ska jag gå o glo på tv.
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken jättefin klocka!!!

2008-11-27 @ 22:56:21
Postat av: iZac

Det är trevligt med nya hallar! :)



Sen sprang vi på "pyjamasdamen" på Ö&B igår, men hon hade nog inte pyjamasen på då... tror jag... :)

2008-11-28 @ 07:01:38
URL: http://http.//blog.seskaro.nu
Postat av: Veronica

De blev ju skit mysigt och fint i hallen!!

Tobbe vill också ha en sån klocka, men vet inte var vi ska stoppa upp den??

En sån röd rund stor matta vill jag ha i vardagsrummet.

VAd mysigt foto på Ida och Bebismagen;) Verkar vara en liten mage hon har...

(Blir de en liten kille tro;)

Trevlig helg på er!

2008-11-28 @ 12:48:27
Postat av: Åsa

NÄmen alltså, det där är blir ju bara hur snyggt som helst!!!!!! Och vilken cool klocka! Och snygga ljuslyktor (eller vad man nu kallar det.. de där bauta), och hängare och hela fadelutten!



Nyss hemkommen från första jobbuppdraget, och jisses... det märks att jag har det lugnt omkring mig hemma, jag måste nog lägga mig och vila upp mig efter allt stoj! s Men det var sååå himla kul! Har gosat med ettåringar, bytt blöjor, sjungit, åkt pulka, torkat snor, spelat spel med femåringar och allt däremellan.

2008-11-28 @ 15:04:43
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: Jenny

Vad fint det ser ut i hallen :)

2008-11-29 @ 17:23:39
URL: http://jennyfi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0