Inga foton idag

men det händer saker iaf. :)
Idag har Lulles rum fått nytt golv och en bajsig garderob rivits bort. Toaletten är primad eller prajmad eller hur man nu skriver det. (Eh, säkert inte prajmad iaf) Och jag har rensat massor! Hur mycket svammel kan en människa spara på? Hujja...
Har varit till stan och beställt handfat, duschväggar och golv/väggar till toaletten. Blir nog bra när det blir klart. :)
Hm ska kolla om jag hittar nån bild på nätet. Una momento por favor

Så här ser handfatet ut. Fiiint :)



Fast det där skåpet under själva handfatet ska jag inte ha. Kommer att köpa ett sånt där bänkskåp (under handfatetskåp) från IKEA, vitt så klart, och på den ska jag sätta en bänkskiva i ek.

Och duschdörrarna kommer att se ut så här
....nähäpp, bloggen vill inte samarbeta... Nåja det blir iaf såna där rundade dörrar. Ingen duschkabin med golv utan bara dörrarna.

Nu ska jag väcka Lilli som somnat på soffan. Sen är det natti natti för mig med.
Gonatt

Kommentarer
Postat av: Annika

Värst vad du jobbar och står i....men fint blir det!! :)

2008-11-18 @ 18:28:26
Postat av: Neovius

IKEA? Sviker du HTH ?

2008-11-19 @ 15:35:35
URL: http://neoviuz.blogspot.com
Postat av: MorsanBaloo

Robin: Nja inte sviker men varierar. :)

2008-11-23 @ 11:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0