Torsdag (åh vad intressant rubrik, igen)

Jaha,då var ännu en dag snart slut. Fatta vad tiden går fort! Imorgon fredag och sen helg igen.

Imorse har jag och Sofia packat en miljoooon New Body kläder. Först kollat att vi fått allt vi beställt,sen packat ner rätt varor i rätt påse. Sen diffade det och vi fick gå igenom allt igen.... Nåja, till slut hamnade alla varor i rätt påse och jag har fått iväg några av påsarna. Men tyvärr ser min hall fortfarande ut som fan själv. Inte nog med alla snickargrejer som står där, utan även ett gäng bautapåsar. :(

Lilli,Ida och jag åkte till Kalix lassa och besökte doktor Mats. Han skrev ut lite betapred till tjejerna. Ifall de skulle råka få i sig hasselnötter,som de är allergiska mot. Pratade om soja allergin och konstaterade att de nog inte är allergiska mot det. Skönt!
Han skrev även en remiss till hudkliniken i Sunderbyn pga Idas fingrar/naglar. Tack!
Berättade att vi varit till Happis för att visa dom men att läkaren där inte trodde det var något och vägrade att skicka oss vidare. Hans min var nästan obetalbar! För det var ingen snack om saken, hon måste givetvis utredas och så här kan hon ju inte ha det. Så "Stonefejs", far åt pipsvängen!

Så här lät det hos läkaren idag:
Läkaren: Man ser att Ida reagerar med snuva vid pollenallergi för hon är blå inne i näsan, i slemhinnorna.
Jag: Aha, men det är nog för vi är blåblodiga.
Läkaren: I helvete heller, i Haparanda finns inga kungligheter!
Jag: Men vi är från Seskis.
Läkaren: Ännu värre! Bara en massa Esperis.
*asgarv*

Är bjuden på tjejkväll imorgon men jag vet inte om jag ska fara.... är så satans velig. Hjälp, håller jag på att byta stjärntecken?! Förvandlas till en fisk?! *garvar* Alla vet ju att fiskar är riktiga velpottor.  På tal om horoskop, i lördags var man smått omringad av kräftor. ;)

Toalettreparationen fortsätter på måndag. Mer foton kommer då.

Nu ska jag söka reda på en bra låt så kanske jag lägger upp den här sen.

Be nice folks


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jahaja... tack för den.. är ju fisk ;)



Har precis levererat iväg vår del av den här NewBody-omgången, OCH kakförsäljningen.. Det är nästan tur man är arbetslös så man hinner jobba med allt som ska säljas åt ungarna. ;)

2008-11-13 @ 22:27:10
URL: http://dagar.azala.se
Postat av: MorsanBaloo

Åsa-fisken: Ja, jag säger ju det....velar hit o dit Ta nu o packa iväg dig i bilen o kom hit på kaffe och sluta vela. :)

Eller det är nog bättre om du inte kommer precis nu, men imorgon. :)

2008-11-13 @ 22:31:06
Postat av: Jenny

Du är utmanad kolla in min blogg :)

2008-11-13 @ 22:34:50
URL: http://jennyfi.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vill du få gratis saker? En iphone? Playstation 3? Xbox? Du väljer själv! Bli bara medlem på denna gratissida och börja klicka hem fina saker!



http://www.gratisgen.se/ref/97716

2008-11-13 @ 22:40:40
Postat av: veronica

Kräfta är bra;)



Vad bra att flickerna fick den hjälp de behövde, man ska inte åka till Happis de är Kalix och Sunderbyn som äger:)



P.S Klart du ska gå på tjejkväll, de är ju alltid trevligt!

2008-11-13 @ 22:50:39
Postat av: Sofia

Jocke är född i vågens tecken, och det driver mig till vansinne när han inte kan välja mellan enkla saker (typ äpplen eller päron, ja eller nej). Lustigt hur våran födelsedag påverkar oss! :)

2008-11-14 @ 07:33:34
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/
Postat av: S

Hmmm...intressant teori om att Fisken är velig, då bekräftas bara min teori att jag är född i "fel tecken". Tack för den! Jag är definitivt inte velig och människor som är de driver mig till vansinne:)



Har föresent hittat en bild på Robin när han var liten i Ps kavajficka. Söt kille:)



Ha det gott!

2008-11-14 @ 18:32:54
Postat av: Annika

Hahaha....jag är Fisk!! Och dessutom bjuden på tjejfest till Luleå.....har faktiskt velat hela veckan...men har bestämt mig för att åka!! :)

2008-11-14 @ 19:07:02
URL: http://annkicka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0