Utmaning

Jag har blivit utmanad av Jenny

Tre saker som skrämmer mig:

Tandläkaren
Getingar och andra päckel som flyger omkring o skrämmer mig

Sjukdomar


Tre personer som får mig att skratta:

Jag skrattar ofta o gärna men med Syrran blir det oftast ett hysteriskt skrattande. :D




Tre saker jag älskar:

Eftersom mina barn inte är saker skriver jag inte dom.

Datorn
Musik
Smink

Tre saker jag hatar:

Orättvisor
Mobbning
Missbruk

Tre saker jag inte förstår:

Oj,det är säkert mycket jag inte förstår.... Men kommer inte på nåt just nu

Tre saker som finns på mitt skrivbord:

Pennor
En ful skrivare
Burken

Tre saker jag gör just nu:

Lyssnar på Ida o hennes kompis som babblar
Svarar på dessa frågor
Försöker hålla mig vaken

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

Bo utomlands
Skaffa mc kort o köpa en Harley Davidsson

Hm, kommer inte på nåt




Tre saker jag kan göra:

Bra på smink o att fixa ögonbryn mm
Möblera ! ;)
Sova huuur länge som helst

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Här snor jag Jennys svar rakt av. ;)


Din mor och far
Läraren när han/hon undervisar
Mig

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

Åka inlines
Sjunga
Mera bokföring

Tre favoriträtter:

Spenatsoppa
Kinamat
Kyckling i allmänhet


Tre personer som jag utmanar:
Målarstigens Sofia, Mozzi och Lilli

Kommentarer
Postat av: veronica

MC kort och Harley Davidsson, de låter superskoj... kommer gärna med dig på en åktur;)

Så se nu till och skaffa ett kort!

Bra på smink, då vet jag vem jag kan vända mig till för lite råd, när jag är osäker ler.

In-lines du kan komma med mig nästa år och åka...de är inte så svårt. De svåraste är och bromsa:O

2008-11-14 @ 16:02:54
Postat av: Kajsa

Vi har en mkt bra hall här hoss oss och i den har det tränats inlines av nästan alla ungar. När jag skulle träna hoppade alla upp i soffan...

2008-11-15 @ 10:21:30
Postat av: Jenny

När du säger att du är bra på ögonbryn betyder det att du är bra på att noppa dem då? :D

2008-11-15 @ 11:58:47
URL: http://jennyfi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0